Zboží 609 / 772
RP slip-on 2x ovál nerez lesk, Suzuki GSX 1300 Hayabusa 08-13
Žádné hodnocení. Kód: 37558
2 x tlumič výfuku (koncovka) s mezisvodem na orig. svod a držáky motocyklu. V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem. Výfuky jsou vyzkoušené na motorové brzdě a nevykazují negativní vliv na výkon a nastavení motocy
Výrobce:
RP Tuning
Dostupnost: Na objednávku
RP slip-on 2x ovál nerez lesk, Suzuki GSX 1300 Hayabusa 08-132 x tlumič výfuku (koncovka) s mezisvodem na orig. svod a držáky motocyklu.
V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem.
Výfuky jsou vyzkoušené na motorové brzdě a nevykazují negativní vliv na výkon a nastavení motocyklu.
V ceně jsou vyjímatelné EU tlumící vložky.
řada Classic Style
Standardně vyráběné výfuky pro běžné použití vyvinuty pro daný typ motocyklu. V každém tlumiči je vyjímatelná tlumící vložka (tzv. DB killer) splňující hlukové EU normy.
Základním materiálem používaným pro výrobu výfukových svodů, tlumičů a příslušenství je nerez ocel určená pro výfukové systémy. Dalším používaným materiálem je především titan, dural a karbon. Tlumících náplní je používáno několik druhů dle stupně zatížení (závodní použití, běžný provoz, 2T, 4T).
Svařování výfukových dílů se provádí nejmodernějšími metodami (plasma, TIG). Pomocné konzole a objímky jsou páleny laserovým paprskem a příruby výfuku se vyrábí na CNC frézách. Tlumiče výfuku jsou konstruovány tak, aby opticky ladili s designem motocyklu a daly se co nejjednodušším způsobem namontovat na originální svody a držáky.
Každý výfuk RP se dodává jako kompletní montážní set včetně příslušenství a uživatelského návodu. Samozřejmostí je veškerý záruční a pozáruční servis s možností oprav nebo výměny jednotlivých částí výfuku!
Výfuky RP je možné zakoupit, namontovat a případně i naladit přímo výrobcem – pro více informací o této možnosti nás prosíme kontaktujte.
Poznatky získané při nejvyšším zatížení v motocyklových závodech se převádí do výroby standardních výfukových systémů. Než se dostane hotový výrobek k zákazníkovi prochází následujícím procesem:
Na nový model motocyklu se nejprve vyrobí první zkušební tlumič, nebo kompletní systém.
Následuje změření výkonu sériového výfuku a porovnání s vyrobenými prototypy.
Po základním změření se pomocí lambda sondy zkoumá nastavení palivové mapy a nutnost případného doladění.
V případě nutnosti se upravuje palivová mapa v originální řídící jednotce nebo za pomocí Powercomanderu.
U výfuků pro závodní použití, kde se vyžaduje především maximální nárůst výkonu a kroutícího momentu je ladění nutností. Pro tyto účely se provádí kompletní sladění za pomocí plně laditelných řídících jednotek.
Poté se s výfukem najezdí potřebné kilometry a zkoumá se, jaký vliv má výfuk na celkový průběh výkonu a také vliv například na odpojení výfukové přívěry, lambda sondy a katalizátoru (pro závodní účely).
Pokud výfuk nevykazuje negativní vliv na jízdu, výkon a životnost, tak je vyrobena potřebná dokumentace a přípravky a výfuk je zařazen do výrobního programu.
V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem.
Výfuky jsou vyzkoušené na motorové brzdě a nevykazují negativní vliv na výkon a nastavení motocyklu.
V ceně jsou vyjímatelné EU tlumící vložky.
řada Classic Style
Standardně vyráběné výfuky pro běžné použití vyvinuty pro daný typ motocyklu. V každém tlumiči je vyjímatelná tlumící vložka (tzv. DB killer) splňující hlukové EU normy.
Ryze česká Firma RP Motosport Exhaust Tuning pana Roberta Pokorného s patnáctiletou zkušeností ve vývoji a výrobě výfuků pro motocykly nabízí zákazníkům kvalitní výrobky vyvíjené ve spolupráci s předními českými závodníky a ladiči.
Základním materiálem používaným pro výrobu výfukových svodů, tlumičů a příslušenství je nerez ocel určená pro výfukové systémy. Dalším používaným materiálem je především titan, dural a karbon. Tlumících náplní je používáno několik druhů dle stupně zatížení (závodní použití, běžný provoz, 2T, 4T).
Svařování výfukových dílů se provádí nejmodernějšími metodami (plasma, TIG). Pomocné konzole a objímky jsou páleny laserovým paprskem a příruby výfuku se vyrábí na CNC frézách. Tlumiče výfuku jsou konstruovány tak, aby opticky ladili s designem motocyklu a daly se co nejjednodušším způsobem namontovat na originální svody a držáky.
Každý výfuk RP se dodává jako kompletní montážní set včetně příslušenství a uživatelského návodu. Samozřejmostí je veškerý záruční a pozáruční servis s možností oprav nebo výměny jednotlivých částí výfuku!
Výfuky RP je možné zakoupit, namontovat a případně i naladit přímo výrobcem – pro více informací o této možnosti nás prosíme kontaktujte.
Poznatky získané při nejvyšším zatížení v motocyklových závodech se převádí do výroby standardních výfukových systémů. Než se dostane hotový výrobek k zákazníkovi prochází následujícím procesem:
Na nový model motocyklu se nejprve vyrobí první zkušební tlumič, nebo kompletní systém.
Následuje změření výkonu sériového výfuku a porovnání s vyrobenými prototypy.
Po základním změření se pomocí lambda sondy zkoumá nastavení palivové mapy a nutnost případného doladění.
V případě nutnosti se upravuje palivová mapa v originální řídící jednotce nebo za pomocí Powercomanderu.
U výfuků pro závodní použití, kde se vyžaduje především maximální nárůst výkonu a kroutícího momentu je ladění nutností. Pro tyto účely se provádí kompletní sladění za pomocí plně laditelných řídících jednotek.
Poté se s výfukem najezdí potřebné kilometry a zkoumá se, jaký vliv má výfuk na celkový průběh výkonu a také vliv například na odpojení výfukové přívěry, lambda sondy a katalizátoru (pro závodní účely).
Pokud výfuk nevykazuje negativní vliv na jízdu, výkon a životnost, tak je vyrobena potřebná dokumentace a přípravky a výfuk je zařazen do výrobního programu.
Specifikace
SUZUKI výběr modelu | GSX 1300 Hayabusa 08-13 |
Podobné zboží
Barracuda sada páček brzda, spojka - Suzuki GSR600 2006-2011
Kód:
42743
Barracuda Moto
Ermax kryt motoru - Suzuki Bandit 1250SA 2015
Kód:
44788
Ermax
Vyrobeno ve Francii
Záruka kompatibility
Ermax turistické plexi +15cm (49cm) - Suzuki Bandit 1250SA 2015
Kód:
44786
Ermax
Vyrobeno ve Francii
Různé odstíny
Záruka kompatibility
Ermax podsedlový plast - Suzuki Bandit 1250SA 2015
Kód:
44790
Ermax
Vyrobeno ve Francii
Záruka kompatibility
Ermax zadní blatník s krytem řetězu - Suzuki Bandit 1250SA 2015
Kód:
44789
Ermax
Vyrobeno ve Francii
Záruka kompatibility
Hodnocení
![Barracuda sada páček brzda, spojka - Suzuki GSR600 2006-2011](https://www.motomaniac.cz/out/pictures/0/42743a_th.jpg)
![Barracuda Moto Barracuda Moto](https://www.motomaniac.cz/out/pictures//icon/barracuda_6_sico.png)
1-3 týdny
Pár nastavitelných páček, kloub proti zlomení, černé provedení, možnost vyměnitelných barevných koncovek.
![Ermax kryt motoru - Suzuki Bandit 1250SA 2015](https://www.motomaniac.cz/out/pictures/0/447881_th.jpg)
![Ermax Ermax](https://www.motomaniac.cz/out/pictures//icon/Stav_ermax_sico.png)
![Vyrobeno ve Francii Vyrobeno ve Francii](https://www.motomaniac.cz/out/pictures//icon/VyrobenoveFrancii1_sico.png)
![Záruka kompatibility Záruka kompatibility](https://www.motomaniac.cz/out/pictures//icon/Zrukakompatibility_2_sico.png)
obvykle 2 týdny
Kvalitní značkový klín pod motor, dodává se bez barvy nebo lakovaný do originálních barev motocyklu.
![Ermax turistické plexi +15cm (49cm) - Suzuki Bandit 1250SA 2015](https://www.motomaniac.cz/out/pictures/0/447861_th.jpg)
![Ermax Ermax](https://www.motomaniac.cz/out/pictures//icon/Stav_ermax_sico.png)
![Vyrobeno ve Francii Vyrobeno ve Francii](https://www.motomaniac.cz/out/pictures//icon/VyrobenoveFrancii1_sico.png)
![Různé odstíny Různé odstíny](https://www.motomaniac.cz/out/pictures//icon/rznodstny_6_sico.png)
![Záruka kompatibility Záruka kompatibility](https://www.motomaniac.cz/out/pictures//icon/Zrukakompatibility_2_sico.png)
obvykle 2 týdny
Kvalitní značkové plexisklo, turistická prodloužená varianta, délka 49cm, montáž na orig. úchyty motocyklu.
![Ermax podsedlový plast - Suzuki Bandit 1250SA 2015](https://www.motomaniac.cz/out/pictures/0/447901_th.jpg)
![Ermax Ermax](https://www.motomaniac.cz/out/pictures//icon/Stav_ermax_sico.png)
![Vyrobeno ve Francii Vyrobeno ve Francii](https://www.motomaniac.cz/out/pictures//icon/VyrobenoveFrancii1_sico.png)
![Záruka kompatibility Záruka kompatibility](https://www.motomaniac.cz/out/pictures//icon/Zrukakompatibility_2_sico.png)
obvykle 2 týdny
Kvalitní značkový podsedlový plast, dodává se bez barvy nebo lakovaný do originálních barev motocyklu.
![Ermax zadní blatník s krytem řetězu - Suzuki Bandit 1250SA 2015](https://www.motomaniac.cz/out/pictures/0/447891_th.jpg)
![Ermax Ermax](https://www.motomaniac.cz/out/pictures//icon/Stav_ermax_sico.png)
![Vyrobeno ve Francii Vyrobeno ve Francii](https://www.motomaniac.cz/out/pictures//icon/VyrobenoveFrancii1_sico.png)
![Záruka kompatibility Záruka kompatibility](https://www.motomaniac.cz/out/pictures//icon/Zrukakompatibility_2_sico.png)
obvykle 2 týdny
Značkový zadní blatník s krytem řetězu, dodává se bez barvy nebo lakovaný do orig. barev motocyklu.
Napište komentář nebo hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.
Naposledy zobrazené
Ermax Sport plexi 40cm - Suzuki GSX-S1000F 2015-2016
Kód:
45012
Ermax Evo podsedlový plast s držákem SPZ - Honda CB500F 2019-2020
Kód:
50496
![Ermax Sport plexi 40cm - Suzuki GSX-S1000F 2015-2016](https://www.motomaniac.cz/out/pictures/0/450121_th.jpg)
obvykle 2 týdny
Kvalitní značkové plexisklo, krátká sportovní varianta, délka 40cm, montáž na orig. úchyty motocyklu.
![Ermax Evo podsedlový plast s držákem SPZ - Honda CB500F 2019-2020](https://www.motomaniac.cz/out/pictures/0/504961_th.jpg)
obvykle 3 týdny
Kvalitní značkový podsedlový plast s držákem SPZ, dodává se bez barvy nebo v originálním laku motocyklu.
Zboží 609 / 772