NOVÝ A JEŠTĚ LEPŠÍ MOTOMANIAC.CZ
Jsme internetový obchod pro všechny motorkáře, nyní se zcela novou podobou! Nový není pouze vzhled, ale hlavně jednoduché a přehledné uspořádání, vyhledávání a filtrování produktů. Nahoru jsme umístili moderní přehledné menu kategorií, prostor pro zobrazení zboží jsme zvětšili a vše ostatní jsme zjednodušili, aby celé nakupování od výběru zboží, vložení do košíku až po dokončení objednávky bylo pro Vás o poznání příjemnější.
Způsoby doručení
CENY DOPRAVY
Česká pošta, převod na účet, platební karta, PayU | 149 Kč | |
1-2 pracovní dni, pojištění v hodnotě objednávky | ||
Česká pošta, dobírka | 169 Kč | |
1-2 pracovní dni, pojištění v hodnotě objednávky | ||
PPL, převod na účet, platební karta, PayU | 139 Kč | |
1-2 pracovní dni, pojištění v hodnotě objednávky | ||
PPL, dobírka | 159 Kč | |
1-2 pracovní dni, pojištění v hodnotě objednávky | ||
Osobní odběr Vlachovo Březí | ZDARMA | |
Zboží je možné vyzvednout až po vyzvání | ||
PLATEBNÍ PODMÍNKY
Máme pro Vás kompletní nabídku platebních možností. Můžete zvolit dobírku, bankovní převod, platební kartu, platbu přes Vaše internetové bankovnictví, složenku České pošty, nebo terminál Sazka. Navíc vše zvládnete rychle, jednoduše, pohodlně a především bezpečně.
DOBÍRKA
Zboží bude zasláno na dobírku, celou částku za objednávku uhradí zákazník doručovateli přepravní společnosti při převzetí zásilky.
PŘEVOD NA ÚČET
Platba za zboží předem provedená bankovním převodem z účtu zákazníka vedeným u jakékoliv banky na účet prodejce. Při objednání skladového zboží, můžete pokyn k platbě podat ihned po vytvoření objednávky. U zboží na externím skladu, nebo zboží, které není skladem, vyčkejte před podáním pokynu k platbě na naše potvrzení o dostupnosti zboží.
Platební údaje:
číslo účtu: 2500292192/2010
variabilní symbol: číslo Vaší objednávky např. 1068
Údaje k platbě naleznete také v potvrzení objednávky, které obdržíte na e-mail.
PLATBA HOTOVĚ
Hotovostní platba při osobní odběru zboží v našich výdejních místech. V prodejně Wildstyle v Prachaticích máte po předchozí domluvě také možnost platby platební kartou přes terminál.
PLATBA KARTOU A DALŠÍ PLATBY PAYU
Při placení za zboží předem na internetu jde především o rychlost a bezpečnost. Za objednané zboží v našem eshopu můžete pohodlně zaplatit platební kartou a nejen to. Díky napojení na moderní platební bránu společnosti PayU Vám můžeme nabídnout opravdu širokou škálu online platebních metod. Platba platební kartou na internetu je nejrychlejší způsob, jakým lze zaplatit za zboží a služby. |
Díky platební bráně GoPay můžete platit kartou vždy bez obav ze ztráty nebo zneužití citlivých dat z karty. Všechny detailní informace o online platbách GoPay naleznete zde
Na výběr jsou tyto platební metody: | |||
VISA, MasterCard / Diners Club - platební karty bank | |||
Platba 24 - rychlý převod pro klienty České spořitelny | |||
ePlatby - rychlý převod pro klienty Raiffeisenbank | |||
Mojeplatba - rychlý převod pro klienty Komerční banky | |||
mPeníze - rychlý převod pro klienty mBank | |||
Sberbank - rychlý převod pro klienty Sberbank | |||
Fio banka - rychlý převod pro klienty Fio banky | |||
GE Money Bank - rychlý převod pro klienty GE Money Bank | |||
superCASH - hotovostní platby na terminálech Sazka a přepážkách České pošty | |||
platba poštovní poukázkou |
DODACÍ PODMÍNKY
Zboží skladem objednané nejpozději ve 14:30 hodin bude předáno České poště k odeslání ještě tentýž den, zásilka Vám tak bude doručena již následující pracovní den.
Doručování probíhá ve všední dny mezi 8:00-16:00 hodinou, ve vybraných lokalitách až do večerních hodin v rozmezí 14:00-19:00 hodin, v Praze od 14:00-20:00 hodin.
Před doručením balíku Česká pošta zasílá informační SMS a e-mail s předpokládaným termínem doručení.
Pokud vás doručovatel nezastihneme na zadané adrese a pokus o doručení není úspěšný, balík je uložen na nejbližší ukládací poště. Informaci o uložení a možnostech vyzvednutí balíku obdržíte rovněž prostřednictvím SMS nebo e-mailu. Výzvu k vyzvednutí zásilky najdete také fyzicky ve své poštovní schránce.
Každá zásilka je vždy pojištěna na celkovou hodnotu objednávky, Vy tak ani při platbě předem nic neriskujete, a my Vám můžeme v případě problému ihned znovu poslat stejné zboží, nebo vrátit peníze.
Vždy doporučujeme při převzetí zásilky od doručovatele přepravní služby pečlivou kontrolu neporušenosti přepravního obalu. V případě, že obal je poškozený, sdělte to přímo řidiči.
Nevyhovuje Vám navrhovaný čas a způsob doručení?
Prostřednictvím nového interaktivního webového formuláře České pošty na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete jako adresát v den podání jednorázově změnit dispozice nakládání s balíkem dle svých časových možností a požadavků. Pokud jste od České pošty obdrželi SMS nebo e-mail o odeslání balíku, můžete nejpozději do půlnoci v den, kdy jste avízo obdrželi, požádat o změnu. V případě požadavku na službu Odpolední doručování, si nejprve tady ověřte, zda je ve Vaší lokalitě tato službu nabízena.
Doručovatel České pošty Vás nezastihl? Může přijít znovu!
V případě nazastižení, je možné se s Českou poštou dohodnout na opětovném doručení v jiném termínu, který vám bude lépe vyhovovat zde
Mějte přehled o cestě vašeho balíku!
Využijte službu Sledování zásilek Track&Trace na internetových stránkách České pošty. Balík je neustále monitorován od jeho podání až po dodání. Vy máte stejnou možnost!
Nevyhovuje Vám standardní doba uložení zásilky na Vaší poště?
Jako adresát si můžete jednoduše prodloužit úložní dobu na poště ze standardních 7 na 15 dnů zde
PPL
V den předání zásilky do PPL obdržíte ze strany PPL informativní e-mail s možností změny dispozic doručení prostřednictvím www.pplbalik.cz V den doručení Vám bude na telefonní číslo prostřednictvím SMS zaslána informace s orientačním časem doručení v rozmezí dvou hodin (např. 13-15:00). Doručení zásilek probíhá standardně v pracovních dnech od 8:00 do 18:00. Cestu zásilky je možné sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz
Vždy doporučujeme při převzetí zásilky od doručovatele přepravní služby pečlivou kontrolu neporušenosti přepravního obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dnů od převzetí zásilky. Doporučujeme také pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.
Večerní doručení
V případě zájmu si můžete zvolit Večerní doručení, které probíhá mezi 17. a 21. hodinou - seznam lokalit pro Večerní doručení naleznete zde
Doručení do sítě výdejních míst PPL ParcelShop
Nechcete-li se vázat na určitý čas doručení, balík si může vyzvednout také na vámi zvoleném výdejním místě PPL ParcelShop. Seznam výdejen a více informací naleznete na stránce www.pplparcelshop.cz
Platba platební kartou:
V momentě samotného převzetí zásilky se můžete svobodně rozhodnout, zda doběrečné zaplatíte hotově nebo platební kartou. Všichni řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem a tiskárnou.
DODACÍ LHŮTY
ZBOŽÍ SKLADEM
Zboží je skladem přímo v eshopu a je připravené k okamžitému odeslání. Dle zvoleného způsobu dopravy a platby Vám skladové zboží doručíme již následující pracovní den
Příklad označení zboží skladem |
EXTERNÍ SKLAD
Tato informace znamená, že zboží je s největší pravděpodobností skladem u našich dodavatelů. Ve většině případů Vám toto zboží doručíme do 5 pracovních dnů, např. u doplňků Ermax a Barracuda však může být termín dodání až 14 dnů. Následně po samotném objednání zboží kontrolujeme fyzicky jeho dostupnost a informujeme Vás o předpokládáném termínu jeho naskladnění. Vyhrazujeme si právo, že může dojít k situaci, že u některého produktu dojde k jeho vyprodání a tím k prodloužení dodacího termínu, v takovém případě Vás budeme neprodleně informovat.
|
POČÁTEK DODACÍ LHŮTY
V případě platby na dobírku nebo platební kartou je počátek dodací lhůty okamžik vytvoření objednávky. Při všech ostatních způsobech platby je počátek dodací lhůty stanoven až na okamžik zobrazení platby na účtu prodejce.
ODESLÁNÍ ZBOŽÍ
V den odeslání zásilky obdrží zákazník automatický informační e-mail o způsobu odeslání, a další e-mail od přepravní společnosti s číslem zásilky pro možnost jejího sledování. Informační e-maily jsou posílány na e-mailovou adresu zadanou zákazníkem při vytváření objednávky.