Zboží 336 / 772
RP slip-on průměr 90 nerez lesk, Kawasaki ninja 250 08-15
Žádné hodnocení. Kód: 37281
Tlumič výfuku (koncovka) s mezisvodem na orig. svod a držáky motocyklu. V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem. Výfuky jsou odzkoušené na motorové brzdě a nevykazují negativní vliv na výkon a nastavení motocyklu.
Výrobce:
RP Tuning
Dostupnost: Na objednávku
RP slip-on průměr 90 nerez lesk, Kawasaki ninja 250 08-15Tlumič výfuku (koncovka) s mezisvodem na orig. svod a držáky motocyklu.
V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem.
Výfuky jsou odzkoušené na motorové brzdě a nevykazují negativní vliv na výkon a nastavení motocyklu.
V ceně je vyjímatelná EU tlumící vložka.
řada Classic Style
Standardně vyráběné výfuky pro běžné použití vyvinuty pro daný typ motocyklu. V každém tlumiči je vyjímatelná tlumící vložka (tzv. DB killer) splňující hlukové EU normy.
Základním materiálem používaným pro výrobu výfukových svodů, tlumičů a příslušenství je nerez ocel určená pro výfukové systémy. Dalším používaným materiálem je především titan, dural a karbon. Tlumících náplní je používáno několik druhů dle stupně zatížení (závodní použití, běžný provoz, 2T, 4T).
Svařování výfukových dílů se provádí nejmodernějšími metodami (plasma, TIG). Pomocné konzole a objímky jsou páleny laserovým paprskem a příruby výfuku se vyrábí na CNC frézách. Tlumiče výfuku jsou konstruovány tak, aby opticky ladili s designem motocyklu a daly se co nejjednodušším způsobem namontovat na originální svody a držáky.
Každý výfuk RP se dodává jako kompletní montážní set včetně příslušenství a uživatelského návodu. Samozřejmostí je veškerý záruční a pozáruční servis s možností oprav nebo výměny jednotlivých částí výfuku!
Výfuky RP je možné zakoupit, namontovat a případně i naladit přímo výrobcem – pro více informací o této možnosti nás prosíme kontaktujte.
Poznatky získané při nejvyšším zatížení v motocyklových závodech se převádí do výroby standardních výfukových systémů. Než se dostane hotový výrobek k zákazníkovi prochází následujícím procesem:
Na nový model motocyklu se nejprve vyrobí první zkušební tlumič, nebo kompletní systém.
Následuje změření výkonu sériového výfuku a porovnání s vyrobenými prototypy.
Po základním změření se pomocí lambda sondy zkoumá nastavení palivové mapy a nutnost případného doladění.
V případě nutnosti se upravuje palivová mapa v originální řídící jednotce nebo za pomocí Powercomanderu.
U výfuků pro závodní použití, kde se vyžaduje především maximální nárůst výkonu a kroutícího momentu je ladění nutností. Pro tyto účely se provádí kompletní sladění za pomocí plně laditelných řídících jednotek.
Poté se s výfukem najezdí potřebné kilometry a zkoumá se, jaký vliv má výfuk na celkový průběh výkonu a také vliv například na odpojení výfukové přívěry, lambda sondy a katalizátoru (pro závodní účely).
Pokud výfuk nevykazuje negativní vliv na jízdu, výkon a životnost, tak je vyrobena potřebná dokumentace a přípravky a výfuk je zařazen do výrobního programu.
V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem.
Výfuky jsou odzkoušené na motorové brzdě a nevykazují negativní vliv na výkon a nastavení motocyklu.
V ceně je vyjímatelná EU tlumící vložka.
řada Classic Style
Standardně vyráběné výfuky pro běžné použití vyvinuty pro daný typ motocyklu. V každém tlumiči je vyjímatelná tlumící vložka (tzv. DB killer) splňující hlukové EU normy.
Ryze česká Firma RP Motosport Exhaust Tuning pana Roberta Pokorného s patnáctiletou zkušeností ve vývoji a výrobě výfuků pro motocykly nabízí zákazníkům kvalitní výrobky vyvíjené ve spolupráci s předními českými závodníky a ladiči.
Základním materiálem používaným pro výrobu výfukových svodů, tlumičů a příslušenství je nerez ocel určená pro výfukové systémy. Dalším používaným materiálem je především titan, dural a karbon. Tlumících náplní je používáno několik druhů dle stupně zatížení (závodní použití, běžný provoz, 2T, 4T).
Svařování výfukových dílů se provádí nejmodernějšími metodami (plasma, TIG). Pomocné konzole a objímky jsou páleny laserovým paprskem a příruby výfuku se vyrábí na CNC frézách. Tlumiče výfuku jsou konstruovány tak, aby opticky ladili s designem motocyklu a daly se co nejjednodušším způsobem namontovat na originální svody a držáky.
Každý výfuk RP se dodává jako kompletní montážní set včetně příslušenství a uživatelského návodu. Samozřejmostí je veškerý záruční a pozáruční servis s možností oprav nebo výměny jednotlivých částí výfuku!
Výfuky RP je možné zakoupit, namontovat a případně i naladit přímo výrobcem – pro více informací o této možnosti nás prosíme kontaktujte.
Poznatky získané při nejvyšším zatížení v motocyklových závodech se převádí do výroby standardních výfukových systémů. Než se dostane hotový výrobek k zákazníkovi prochází následujícím procesem:
Na nový model motocyklu se nejprve vyrobí první zkušební tlumič, nebo kompletní systém.
Následuje změření výkonu sériového výfuku a porovnání s vyrobenými prototypy.
Po základním změření se pomocí lambda sondy zkoumá nastavení palivové mapy a nutnost případného doladění.
V případě nutnosti se upravuje palivová mapa v originální řídící jednotce nebo za pomocí Powercomanderu.
U výfuků pro závodní použití, kde se vyžaduje především maximální nárůst výkonu a kroutícího momentu je ladění nutností. Pro tyto účely se provádí kompletní sladění za pomocí plně laditelných řídících jednotek.
Poté se s výfukem najezdí potřebné kilometry a zkoumá se, jaký vliv má výfuk na celkový průběh výkonu a také vliv například na odpojení výfukové přívěry, lambda sondy a katalizátoru (pro závodní účely).
Pokud výfuk nevykazuje negativní vliv na jízdu, výkon a životnost, tak je vyrobena potřebná dokumentace a přípravky a výfuk je zařazen do výrobního programu.
Specifikace
KAWASAKI výběr modelu | Ninnja 250 08-13 |
Podobné zboží
Hodnocení
Barracuda nastavitelný držák SPZ - Kawasaki Z1000 2014-2015
Kód:
42734
Barracuda Moto
1-3 týdny
Kvalitní držák registrační značky, nastavitelný sklon, antivibrační úprava, příprava pro montáž příslušenství.
Ermax turistické plexi 50cm - Kawasaki Versys 650 2015-2019
Kód:
44778
Ermax
Vyrobeno ve Francii
Různé odstíny
Záruka kompatibility
obvykle 2 týdny
Kvalitní značkové plexisklo, turistická prodloužená varianta, délka 50cm, montáž na orig. úchyty motocyklu.
Ermax originální plexi 31cm - Kawasaki Versys 650 2015-2019
Kód:
44776
Ermax
Vyrobeno ve Francii
Různé odstíny
Záruka kompatibility
obvykle 2 týdny
Kvalitní značková náhrada orig. plexiskla motocyklu - stejný tvar, rozměry, úchyty a funkčnost.
Ermax originální plexi 31cm (medium model) - Kawasaki…
Kód:
44781
Ermax
Vyrobeno ve Francii
Různé odstíny
Záruka kompatibility
obvykle 2 týdny
Kvalitní značková náhrada orig. plexiskla motocyklu - stejný tvar, rozměry, úchyty a funkčnost.
Barracuda padací protektory - Kawasaki Z1000 2007-2009
Kód:
42730
Barracuda Moto
1-2 týdny
Sada padacích protektorů s držáky, velmi účinná ochrana motocyklu při pádu, skvělý funkční doplněk.
Napište komentář nebo hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.
Naposledy zobrazené
Ermax Aeromax plexi 37cm - Aprilia RSV4 R /Factory /APRC…
Kód:
44714
obvykle 2 týdny
Kvalitní značkové plexisklo, speciálně tvarované provedení Aeromax pro zlepšení aerodynamických vlastností.
RDmoto padací rámy černé - Suzuki DL650 V-Strom 04-10
Kód:
36465
Na objednávku
Masivní trubkové padací rámy značky RDmoto pro maximální ochranu Vašeho motocyklu. Barevné provedení: černá matná. Rámy jsou vyráběny z trubek o různém průměru a barevném provedení.
RDmoto PV1 protektory přední osa - Suzuki GSF 1250 S…
Kód:
38356
Na objednávku
Padací protektory do osy předního kola, které v případě pádu pomohou účinně zabránit poničení spodní části vidlic a brzdového systému motocyklu. Díky své nízké ceně a různému provedení jsou…
Ermax lakovaný větrný štítek - Kawasaki Z650 2020
Kód:
50552
obvykle 3 týdny
Kvalitní značkový štítek, účinná ochrana před větrem, dodává se bez barvy nebo v originální laku motocyklu.
Zboží 336 / 772