Zboží 476 / 681
RP slip-on Angle (triovál) titan, Suzuki GSX-R 600/750 96-05
Žádné hodnocení. Kód: 37497
Tlumič výfuku (koncovka) na orig. přírubu motocyklu. V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem. Výfuky jsou testované na motorové brzdě a nevykazují negativní vliv na výkon a nastavení motocyklu. V ceně je vyjímatel
Výrobce:
RP Tuning
Dostupnost: Na objednávku
RP slip-on Angle (triovál) titan, Suzuki GSX-R 600/750 96-05Tlumič výfuku (koncovka) na orig. přírubu motocyklu.
V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem.
Výfuky jsou testované na motorové brzdě a nevykazují negativní vliv na výkon a nastavení motocyklu.
V ceně je vyjímatelná EU tlumící vložka.
řada Classic Style
Standardně vyráběné výfuky pro běžné použití vyvinuty pro daný typ motocyklu. V každém tlumiči je vyjímatelná tlumící vložka (tzv. DB killer) splňující hlukové EU normy.
Základním materiálem používaným pro výrobu výfukových svodů, tlumičů a příslušenství je nerez ocel určená pro výfukové systémy. Dalším používaným materiálem je především titan, dural a karbon. Tlumících náplní je používáno několik druhů dle stupně zatížení (závodní použití, běžný provoz, 2T, 4T).
Svařování výfukových dílů se provádí nejmodernějšími metodami (plasma, TIG). Pomocné konzole a objímky jsou páleny laserovým paprskem a příruby výfuku se vyrábí na CNC frézách. Tlumiče výfuku jsou konstruovány tak, aby opticky ladili s designem motocyklu a daly se co nejjednodušším způsobem namontovat na originální svody a držáky.
Každý výfuk RP se dodává jako kompletní montážní set včetně příslušenství a uživatelského návodu. Samozřejmostí je veškerý záruční a pozáruční servis s možností oprav nebo výměny jednotlivých částí výfuku!
Výfuky RP je možné zakoupit, namontovat a případně i naladit přímo výrobcem – pro více informací o této možnosti nás prosíme kontaktujte.
Poznatky získané při nejvyšším zatížení v motocyklových závodech se převádí do výroby standardních výfukových systémů. Než se dostane hotový výrobek k zákazníkovi prochází následujícím procesem:
Na nový model motocyklu se nejprve vyrobí první zkušební tlumič, nebo kompletní systém.
Následuje změření výkonu sériového výfuku a porovnání s vyrobenými prototypy.
Po základním změření se pomocí lambda sondy zkoumá nastavení palivové mapy a nutnost případného doladění.
V případě nutnosti se upravuje palivová mapa v originální řídící jednotce nebo za pomocí Powercomanderu.
U výfuků pro závodní použití, kde se vyžaduje především maximální nárůst výkonu a kroutícího momentu je ladění nutností. Pro tyto účely se provádí kompletní sladění za pomocí plně laditelných řídících jednotek.
Poté se s výfukem najezdí potřebné kilometry a zkoumá se, jaký vliv má výfuk na celkový průběh výkonu a také vliv například na odpojení výfukové přívěry, lambda sondy a katalizátoru (pro závodní účely).
Pokud výfuk nevykazuje negativní vliv na jízdu, výkon a životnost, tak je vyrobena potřebná dokumentace a přípravky a výfuk je zařazen do výrobního programu.
V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem.
Výfuky jsou testované na motorové brzdě a nevykazují negativní vliv na výkon a nastavení motocyklu.
V ceně je vyjímatelná EU tlumící vložka.
řada Classic Style
Standardně vyráběné výfuky pro běžné použití vyvinuty pro daný typ motocyklu. V každém tlumiči je vyjímatelná tlumící vložka (tzv. DB killer) splňující hlukové EU normy.
Ryze česká Firma RP Motosport Exhaust Tuning pana Roberta Pokorného s patnáctiletou zkušeností ve vývoji a výrobě výfuků pro motocykly nabízí zákazníkům kvalitní výrobky vyvíjené ve spolupráci s předními českými závodníky a ladiči.
Základním materiálem používaným pro výrobu výfukových svodů, tlumičů a příslušenství je nerez ocel určená pro výfukové systémy. Dalším používaným materiálem je především titan, dural a karbon. Tlumících náplní je používáno několik druhů dle stupně zatížení (závodní použití, běžný provoz, 2T, 4T).
Svařování výfukových dílů se provádí nejmodernějšími metodami (plasma, TIG). Pomocné konzole a objímky jsou páleny laserovým paprskem a příruby výfuku se vyrábí na CNC frézách. Tlumiče výfuku jsou konstruovány tak, aby opticky ladili s designem motocyklu a daly se co nejjednodušším způsobem namontovat na originální svody a držáky.
Každý výfuk RP se dodává jako kompletní montážní set včetně příslušenství a uživatelského návodu. Samozřejmostí je veškerý záruční a pozáruční servis s možností oprav nebo výměny jednotlivých částí výfuku!
Výfuky RP je možné zakoupit, namontovat a případně i naladit přímo výrobcem – pro více informací o této možnosti nás prosíme kontaktujte.
Poznatky získané při nejvyšším zatížení v motocyklových závodech se převádí do výroby standardních výfukových systémů. Než se dostane hotový výrobek k zákazníkovi prochází následujícím procesem:
Na nový model motocyklu se nejprve vyrobí první zkušební tlumič, nebo kompletní systém.
Následuje změření výkonu sériového výfuku a porovnání s vyrobenými prototypy.
Po základním změření se pomocí lambda sondy zkoumá nastavení palivové mapy a nutnost případného doladění.
V případě nutnosti se upravuje palivová mapa v originální řídící jednotce nebo za pomocí Powercomanderu.
U výfuků pro závodní použití, kde se vyžaduje především maximální nárůst výkonu a kroutícího momentu je ladění nutností. Pro tyto účely se provádí kompletní sladění za pomocí plně laditelných řídících jednotek.
Poté se s výfukem najezdí potřebné kilometry a zkoumá se, jaký vliv má výfuk na celkový průběh výkonu a také vliv například na odpojení výfukové přívěry, lambda sondy a katalizátoru (pro závodní účely).
Pokud výfuk nevykazuje negativní vliv na jízdu, výkon a životnost, tak je vyrobena potřebná dokumentace a přípravky a výfuk je zařazen do výrobního programu.
Specifikace
SUZUKI výběr modelu | GSX-R 600/750 96-05 |
Podobné zboží
Hodnocení
Ermax zadní blatník s krytem řetězu - Suzuki GSX-S1000 2015
Kód:
44684
Ermax
Vyrobeno ve Francii
Záruka kompatibility
obvykle 2 týdny
Značkový zadní blatník s krytem řetězu, dodává se bez barvy nebo lakovaný do orig. barev motocyklu.
Ermax kryt motoru - Suzuki Bandit 1250SA 2015
Kód:
44788
Ermax
Vyrobeno ve Francii
Záruka kompatibility
obvykle 2 týdny
Kvalitní značkový klín pod motor, dodává se bez barvy nebo lakovaný do originálních barev motocyklu.
Ermax podsedlový plast - Suzuki GSX-S1000 2015
Kód:
44791
Ermax
Vyrobeno ve Francii
Záruka kompatibility
obvykle 2 týdny
Kvalitní značkový podsedlový plast, dodává se bez barvy nebo lakovaný do originálních barev motocyklu.
Ermax turistické plexi +15cm (49cm) - Suzuki Bandit 1250SA 2015
Kód:
44786
Ermax
Vyrobeno ve Francii
Různé odstíny
Záruka kompatibility
obvykle 2 týdny
Kvalitní značkové plexisklo, turistická prodloužená varianta, délka 49cm, montáž na orig. úchyty motocyklu.
Ermax podsedlový plast - Suzuki Bandit 1250SA 2015
Kód:
44790
Ermax
Vyrobeno ve Francii
Záruka kompatibility
obvykle 2 týdny
Kvalitní značkový podsedlový plast, dodává se bez barvy nebo lakovaný do originálních barev motocyklu.
Napište komentář nebo hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.
Zboží 476 / 681