Domů / Všechny moto doplňky / Výfuky / RP Tuning / Laděné koncovky
RP slip-on ovál carbon titan, Kawasaki ZX 6 R 09-15 - 1
RP slip-on ovál carbon titan, Kawasaki ZX 6 R 09-15 - 2
RP slip-on ovál carbon titan, Kawasaki ZX 6 R 09-15 - 1/2RP slip-on ovál carbon titan, Kawasaki ZX 6 R 09-15 - 2/2

RP slip-on ovál carbon titan, Kawasaki ZX 6 R 09-15


Žádné hodnocení. Kód: 37360
Tlumič výfuku (koncovka) s mezisvodem na orig. svod a držáky motocyklu. Tlumiče se dodávají ve dvou provedeních: BĚŽNÝ PROVOZ - tlumič splňuje hlukové limity a obsahuje tlumící EU vyjímatelnou vložku RACING - vhodné na okruhové ježdění a závodní použití.
Výrobce: RP Tuning
Dostupnost: Na objednávku
13.070 Kč , plus doprava
 
RP slip-on ovál carbon titan, Kawasaki ZX 6 R 09-15Tlumič výfuku (koncovka) s mezisvodem na orig. svod a držáky motocyklu.

Tlumiče se dodávají ve dvou provedeních:

BĚŽNÝ PROVOZ - tlumič splňuje hlukové limity a obsahuje tlumící EU vyjímatelnou vložku

RACING - vhodné na okruhové ježdění a závodní použití. Tlumič splňuje hlukové limity pro třídu Supersport a Superstock. Do tlumičů je možné namontovat vyjímatelnou tlumící vložku splňující hlukový limit 100 dBa. Duralová konzole je nedílnou součásí výfuku.

V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem. Výkonový graf, technické informace a způsoby naladění vám poskytneme osobně nebo emailem.

Tlumič pro racing použití jsme vyvíjeli ve spolupráci s Janem Halbichem pro třídu Supersport a Superstock.


řada Evolution Style

Standardně vyráběné výfuky moderního tvaru pro běžné použití vyvinuty pro daný typ motocyklu. V každém tlumiči je vyjímatelná tlumící vložka (tzv. DB killer splňující hlukové EU normy.

 


 

Ryze česká Firma RP Motosport Exhaust Tuning pana Roberta Pokorného s patnáctiletou zkušeností ve vývoji a výrobě výfuků pro motocykly nabízí zákazníkům kvalitní výrobky vyvíjené ve spolupráci s předními českými závodníky a ladiči.

Základním materiálem používaným pro výrobu výfukových svodů, tlumičů a příslušenství je nerez ocel určená pro výfukové systémy. Dalším používaným materiálem je především titan, dural a karbon. Tlumících náplní je používáno několik druhů dle stupně zatížení (závodní použití, běžný provoz, 2T, 4T).

Svařování výfukových dílů se provádí nejmodernějšími metodami (plasma, TIG). Pomocné konzole a objímky jsou páleny laserovým paprskem a příruby výfuku se vyrábí na CNC frézách. Tlumiče výfuku jsou konstruovány tak, aby opticky ladili s designem motocyklu a daly se co nejjednodušším způsobem namontovat na originální svody a držáky.

Každý výfuk RP se dodává jako kompletní montážní set včetně příslušenství a uživatelského návodu. Samozřejmostí je veškerý záruční a pozáruční servis s možností oprav nebo výměny jednotlivých částí výfuku!

Výfuky RP je možné zakoupit, namontovat a případně i naladit přímo výrobcem – pro více informací o této možnosti nás prosíme kontaktujte.


Poznatky získané při nejvyšším zatížení v motocyklových závodech se převádí do výroby standardních výfukových systémů. Než se dostane hotový výrobek k zákazníkovi prochází následujícím procesem:

Na nový model motocyklu se nejprve vyrobí první zkušební tlumič, nebo kompletní systém.

Následuje změření výkonu sériového výfuku a porovnání s vyrobenými prototypy.

Po základním změření se pomocí lambda sondy zkoumá nastavení palivové mapy a nutnost případného doladění.

V případě nutnosti se upravuje palivová mapa v originální řídící jednotce nebo za pomocí Powercomanderu.

U výfuků pro závodní použití, kde se vyžaduje především maximální nárůst výkonu a kroutícího momentu je ladění nutností. Pro tyto účely se provádí kompletní sladění za pomocí plně laditelných řídících jednotek.

Poté se s výfukem najezdí potřebné kilometry a zkoumá se, jaký vliv má výfuk na celkový průběh výkonu a také vliv například na odpojení výfukové přívěry, lambda sondy a katalizátoru (pro závodní účely).

Pokud výfuk nevykazuje negativní vliv na jízdu, výkon a životnost, tak je vyrobena potřebná dokumentace a přípravky a výfuk je zařazen do výrobního programu.
Specifikace
KAWASAKI výběr modelu ZX 6 R 09-13
Podobné zboží
Ermax podsedlový plast - Kawasaki Z300 2015 Ermax podsedlový plast - Kawasaki Z300 2015 Kód: 44774 Ermax Ermax Vyrobeno ve Francii Vyrobeno ve Francii Záruka kompatibility Záruka kompatibility
obvykle 2 týdny
Kvalitní značkový podsedlový plast, dodává se bez barvy nebo lakovaný do originálních barev motocyklu.
od 3.700 Kč
Detail
Ermax kryt sedla spolujezdce - Kawasaki Z300 2015 Ermax kryt sedla spolujezdce - Kawasaki Z300 2015 Kód: 44772 Ermax Ermax Vyrobeno ve Francii Vyrobeno ve Francii Záruka kompatibility Záruka kompatibility
obvykle 2 týdny
Kvalitní značkový kryt zadního sedla, dodává se bez barvy nebo lakovaný do originálních barev motocyklu.
od 2.800 Kč
Detail
Ermax turistické plexi +10cm (41cm) - Kawasaki Versys 650 2015-2019 Ermax turistické plexi +10cm (41cm) - Kawasaki Versys 650… Kód: 44777 Ermax Ermax Vyrobeno ve Francii Vyrobeno ve Francii Různé odstíny Různé odstíny Záruka kompatibility Záruka kompatibility
obvykle 2 týdny
Kvalitní značkové plexisklo, turistická prodloužená varianta, délka 41cm, montáž na orig. úchyty motocyklu.
od 3.375 Kč
Detail
Barracuda sada páček brzda, spojka - Kawasaki Z1000 2010-2013 Barracuda sada páček brzda, spojka - Kawasaki Z1000 2010-2013 Kód: 42732 Barracuda Moto Barracuda Moto
1-3 týdny
Pár nastavitelných páček, kloub proti zlomení, černé provedení, možnost vyměnitelných barevných koncovek.
4.172 Kč
Detail
Ermax zadní blatník s krytem řetězu - Kawasaki Z300 2015 Ermax zadní blatník s krytem řetězu - Kawasaki Z300 2015 Kód: 44773 Ermax Ermax Vyrobeno ve Francii Vyrobeno ve Francii Záruka kompatibility Záruka kompatibility
obvykle 2 týdny
Značkový zadní blatník s krytem řetězu, dodává se bez barvy nebo lakovaný do orig. barev motocyklu.
od 3.375 Kč
Detail
Hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.