Zboží 462 / 681
RP slip-on průměr 120 titan, Suzuki SV 1000 03-06
Žádné hodnocení. Kód: 37483
2 x tlumiče výfuku na orig. přírubu motocyklu. V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem. Výfuky jsou testované na motorové brzdě a nevykazují negativní vliv na výkon a nastavení motocyklu. V ceně je vyjímatelná EU
Výrobce:
RP Tuning
Dostupnost: Na objednávku
RP slip-on průměr 120 titan, Suzuki SV 1000 03-062 x tlumiče výfuku na orig. přírubu motocyklu.
V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem.
Výfuky jsou testované na motorové brzdě a nevykazují negativní vliv na výkon a nastavení motocyklu.
V ceně je vyjímatelná EU tlumící vložka.
řada Classic Style
Standardně vyráběné výfuky pro běžné použití vyvinuty pro daný typ motocyklu. V každém tlumiči je vyjímatelná tlumící vložka (tzv. DB killer) splňující hlukové EU normy.
Základním materiálem používaným pro výrobu výfukových svodů, tlumičů a příslušenství je nerez ocel určená pro výfukové systémy. Dalším používaným materiálem je především titan, dural a karbon. Tlumících náplní je používáno několik druhů dle stupně zatížení (závodní použití, běžný provoz, 2T, 4T).
Svařování výfukových dílů se provádí nejmodernějšími metodami (plasma, TIG). Pomocné konzole a objímky jsou páleny laserovým paprskem a příruby výfuku se vyrábí na CNC frézách. Tlumiče výfuku jsou konstruovány tak, aby opticky ladili s designem motocyklu a daly se co nejjednodušším způsobem namontovat na originální svody a držáky.
Každý výfuk RP se dodává jako kompletní montážní set včetně příslušenství a uživatelského návodu. Samozřejmostí je veškerý záruční a pozáruční servis s možností oprav nebo výměny jednotlivých částí výfuku!
Výfuky RP je možné zakoupit, namontovat a případně i naladit přímo výrobcem – pro více informací o této možnosti nás prosíme kontaktujte.
Poznatky získané při nejvyšším zatížení v motocyklových závodech se převádí do výroby standardních výfukových systémů. Než se dostane hotový výrobek k zákazníkovi prochází následujícím procesem:
Na nový model motocyklu se nejprve vyrobí první zkušební tlumič, nebo kompletní systém.
Následuje změření výkonu sériového výfuku a porovnání s vyrobenými prototypy.
Po základním změření se pomocí lambda sondy zkoumá nastavení palivové mapy a nutnost případného doladění.
V případě nutnosti se upravuje palivová mapa v originální řídící jednotce nebo za pomocí Powercomanderu.
U výfuků pro závodní použití, kde se vyžaduje především maximální nárůst výkonu a kroutícího momentu je ladění nutností. Pro tyto účely se provádí kompletní sladění za pomocí plně laditelných řídících jednotek.
Poté se s výfukem najezdí potřebné kilometry a zkoumá se, jaký vliv má výfuk na celkový průběh výkonu a také vliv například na odpojení výfukové přívěry, lambda sondy a katalizátoru (pro závodní účely).
Pokud výfuk nevykazuje negativní vliv na jízdu, výkon a životnost, tak je vyrobena potřebná dokumentace a přípravky a výfuk je zařazen do výrobního programu.
V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem.
Výfuky jsou testované na motorové brzdě a nevykazují negativní vliv na výkon a nastavení motocyklu.
V ceně je vyjímatelná EU tlumící vložka.
řada Classic Style
Standardně vyráběné výfuky pro běžné použití vyvinuty pro daný typ motocyklu. V každém tlumiči je vyjímatelná tlumící vložka (tzv. DB killer) splňující hlukové EU normy.
Ryze česká Firma RP Motosport Exhaust Tuning pana Roberta Pokorného s patnáctiletou zkušeností ve vývoji a výrobě výfuků pro motocykly nabízí zákazníkům kvalitní výrobky vyvíjené ve spolupráci s předními českými závodníky a ladiči.
Základním materiálem používaným pro výrobu výfukových svodů, tlumičů a příslušenství je nerez ocel určená pro výfukové systémy. Dalším používaným materiálem je především titan, dural a karbon. Tlumících náplní je používáno několik druhů dle stupně zatížení (závodní použití, běžný provoz, 2T, 4T).
Svařování výfukových dílů se provádí nejmodernějšími metodami (plasma, TIG). Pomocné konzole a objímky jsou páleny laserovým paprskem a příruby výfuku se vyrábí na CNC frézách. Tlumiče výfuku jsou konstruovány tak, aby opticky ladili s designem motocyklu a daly se co nejjednodušším způsobem namontovat na originální svody a držáky.
Každý výfuk RP se dodává jako kompletní montážní set včetně příslušenství a uživatelského návodu. Samozřejmostí je veškerý záruční a pozáruční servis s možností oprav nebo výměny jednotlivých částí výfuku!
Výfuky RP je možné zakoupit, namontovat a případně i naladit přímo výrobcem – pro více informací o této možnosti nás prosíme kontaktujte.
Poznatky získané při nejvyšším zatížení v motocyklových závodech se převádí do výroby standardních výfukových systémů. Než se dostane hotový výrobek k zákazníkovi prochází následujícím procesem:
Na nový model motocyklu se nejprve vyrobí první zkušební tlumič, nebo kompletní systém.
Následuje změření výkonu sériového výfuku a porovnání s vyrobenými prototypy.
Po základním změření se pomocí lambda sondy zkoumá nastavení palivové mapy a nutnost případného doladění.
V případě nutnosti se upravuje palivová mapa v originální řídící jednotce nebo za pomocí Powercomanderu.
U výfuků pro závodní použití, kde se vyžaduje především maximální nárůst výkonu a kroutícího momentu je ladění nutností. Pro tyto účely se provádí kompletní sladění za pomocí plně laditelných řídících jednotek.
Poté se s výfukem najezdí potřebné kilometry a zkoumá se, jaký vliv má výfuk na celkový průběh výkonu a také vliv například na odpojení výfukové přívěry, lambda sondy a katalizátoru (pro závodní účely).
Pokud výfuk nevykazuje negativní vliv na jízdu, výkon a životnost, tak je vyrobena potřebná dokumentace a přípravky a výfuk je zařazen do výrobního programu.
Specifikace
SUZUKI výběr modelu | SV 1000 03-06 |
Podobné zboží
Hodnocení
Ermax kryt motoru - Suzuki Bandit 1250SA 2015
Kód:
44788
Ermax
Vyrobeno ve Francii
Záruka kompatibility
obvykle 2 týdny
Kvalitní značkový klín pod motor, dodává se bez barvy nebo lakovaný do originálních barev motocyklu.
Ermax kryt sedla spolujezdce - Suzuki GSX-S1000 2015
Kód:
44683
Ermax
Vyrobeno ve Francii
Záruka kompatibility
některé varianty skladem
Kvalitní značkový kryt zadního sedla, dodává se bez barvy nebo lakovaný do originálních barev motocyklu.
Barracuda sada páček brzda, spojka - Suzuki GSR600 2006-2011
Kód:
42743
Barracuda Moto
1-3 týdny
Pár nastavitelných páček, kloub proti zlomení, černé provedení, možnost vyměnitelných barevných koncovek.
Barracuda kabelové adaptéry pro blinkry - Suzuki
Kód:
42789
Barracuda Moto
1-3 týdny
Kabelové adaptéry pro připojení blinkrů Barracuda k originálním konektorům motocyklů Suzuki.
Barracuda sada páček brzda, spojka - Suzuki V-Strom 650…
Kód:
42745
Barracuda Moto
1-3 týdny
Pár nastavitelných páček, kloub proti zlomení, černé provedení, možnost vyměnitelných barevných koncovek.
Napište komentář nebo hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.
Naposledy zobrazené
Barracuda závaží do řídítek B-Lux
Kód:
47620
1-2 týdny
Sada univerzálních závažíček do řídítek se skvělým designem, vyrobeno z hliníku, více barev.
Ermax Sport plexi 37cm - Gilera Fuoco 500 2007-2015
Kód:
44752
obvykle 2 týdny
Kvalitní značkové plexisklo, krátká sportovní varianta, délka 37cm, montáž na orig. úchyty motocyklu.
Ermax originální plexi 82cm - Yamaha TMax 500 2008-2011
Kód:
45168
obvykle 2 týdny
Kvalitní značková náhrada orig. plexiskla motocyklu - stejný tvar, rozměry, úchyty a funkčnost.
Ermax lakovaná maska - Yamaha XSR700 2022-2023
Kód:
51297
obvykle 3 týdny
Kvalitní značková přední maska, dodává se bez barvy nebo lakovaná do originálních barev motocyklu.
Zboží 462 / 681