Zboží 261 / 681
RP slip-on průměr 90 Inox Racing Style, Honda CRF 450 R 09-12
Žádné hodnocení. Kód: 37248
Tlumič výfuku (koncovka) na orig. svod a držáky motocyklu. Výfuky jsou testovány na motorové brzdě a racing použití. Splňují hlukový limit "MAX 2 metry" 115 dB. Výkonový graf, způsoby naladění a veškeré technické informace vám sdělíme osobně nebo emailem.
Výrobce:
RP Tuning
Dostupnost: Na objednávku
RP slip-on průměr 90 Inox Racing Style, Honda CRF 450 R 09-12Tlumič výfuku (koncovka) na orig. svod a držáky motocyklu.
Výfuky jsou testovány na motorové brzdě a racing použití.
Splňují hlukový limit "MAX 2 metry" 115 dB.
Výkonový graf, způsoby naladění a veškeré technické informace vám sdělíme osobně nebo emailem.
V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem.
řada Racing Style
Standardně vyráběné výfuky pro ON ROAD a OFF ROAD racing použití splňující technické předpisy pro jednotlivé disciplíny. Oproti běžným tlumičům se vyznačují zesílenou vnitřní konstrukcí z tepelně odolnějšího materiálu a kvalitní Racing náplní. Do tlumičů je možná montáž vyjimatelné tlumící vložky.
Základním materiálem používaným pro výrobu výfukových svodů, tlumičů a příslušenství je nerez ocel určená pro výfukové systémy. Dalším používaným materiálem je především titan, dural a karbon. Tlumících náplní je používáno několik druhů dle stupně zatížení (závodní použití, běžný provoz, 2T, 4T).
Svařování výfukových dílů se provádí nejmodernějšími metodami (plasma, TIG). Pomocné konzole a objímky jsou páleny laserovým paprskem a příruby výfuku se vyrábí na CNC frézách. Tlumiče výfuku jsou konstruovány tak, aby opticky ladili s designem motocyklu a daly se co nejjednodušším způsobem namontovat na originální svody a držáky.
Každý výfuk RP se dodává jako kompletní montážní set včetně příslušenství a uživatelského návodu. Samozřejmostí je veškerý záruční a pozáruční servis s možností oprav nebo výměny jednotlivých částí výfuku!
Výfuky RP je možné zakoupit, namontovat a případně i naladit přímo výrobcem – pro více informací o této možnosti nás prosíme kontaktujte.
Poznatky získané při nejvyšším zatížení v motocyklových závodech se převádí do výroby standardních výfukových systémů. Než se dostane hotový výrobek k zákazníkovi prochází následujícím procesem:
Na nový model motocyklu se nejprve vyrobí první zkušební tlumič, nebo kompletní systém.
Následuje změření výkonu sériového výfuku a porovnání s vyrobenými prototypy.
Po základním změření se pomocí lambda sondy zkoumá nastavení palivové mapy a nutnost případného doladění.
V případě nutnosti se upravuje palivová mapa v originální řídící jednotce nebo za pomocí Powercomanderu.
U výfuků pro závodní použití, kde se vyžaduje především maximální nárůst výkonu a kroutícího momentu je ladění nutností. Pro tyto účely se provádí kompletní sladění za pomocí plně laditelných řídících jednotek.
Poté se s výfukem najezdí potřebné kilometry a zkoumá se, jaký vliv má výfuk na celkový průběh výkonu a také vliv například na odpojení výfukové přívěry, lambda sondy a katalizátoru (pro závodní účely).
Pokud výfuk nevykazuje negativní vliv na jízdu, výkon a životnost, tak je vyrobena potřebná dokumentace a přípravky a výfuk je zařazen do výrobního programu.
Výfuky jsou testovány na motorové brzdě a racing použití.
Splňují hlukový limit "MAX 2 metry" 115 dB.
Výkonový graf, způsoby naladění a veškeré technické informace vám sdělíme osobně nebo emailem.
V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem.
řada Racing Style
Standardně vyráběné výfuky pro ON ROAD a OFF ROAD racing použití splňující technické předpisy pro jednotlivé disciplíny. Oproti běžným tlumičům se vyznačují zesílenou vnitřní konstrukcí z tepelně odolnějšího materiálu a kvalitní Racing náplní. Do tlumičů je možná montáž vyjimatelné tlumící vložky.
Ryze česká Firma RP Motosport Exhaust Tuning pana Roberta Pokorného s patnáctiletou zkušeností ve vývoji a výrobě výfuků pro motocykly nabízí zákazníkům kvalitní výrobky vyvíjené ve spolupráci s předními českými závodníky a ladiči.
Základním materiálem používaným pro výrobu výfukových svodů, tlumičů a příslušenství je nerez ocel určená pro výfukové systémy. Dalším používaným materiálem je především titan, dural a karbon. Tlumících náplní je používáno několik druhů dle stupně zatížení (závodní použití, běžný provoz, 2T, 4T).
Svařování výfukových dílů se provádí nejmodernějšími metodami (plasma, TIG). Pomocné konzole a objímky jsou páleny laserovým paprskem a příruby výfuku se vyrábí na CNC frézách. Tlumiče výfuku jsou konstruovány tak, aby opticky ladili s designem motocyklu a daly se co nejjednodušším způsobem namontovat na originální svody a držáky.
Každý výfuk RP se dodává jako kompletní montážní set včetně příslušenství a uživatelského návodu. Samozřejmostí je veškerý záruční a pozáruční servis s možností oprav nebo výměny jednotlivých částí výfuku!
Výfuky RP je možné zakoupit, namontovat a případně i naladit přímo výrobcem – pro více informací o této možnosti nás prosíme kontaktujte.
Poznatky získané při nejvyšším zatížení v motocyklových závodech se převádí do výroby standardních výfukových systémů. Než se dostane hotový výrobek k zákazníkovi prochází následujícím procesem:
Na nový model motocyklu se nejprve vyrobí první zkušební tlumič, nebo kompletní systém.
Následuje změření výkonu sériového výfuku a porovnání s vyrobenými prototypy.
Po základním změření se pomocí lambda sondy zkoumá nastavení palivové mapy a nutnost případného doladění.
V případě nutnosti se upravuje palivová mapa v originální řídící jednotce nebo za pomocí Powercomanderu.
U výfuků pro závodní použití, kde se vyžaduje především maximální nárůst výkonu a kroutícího momentu je ladění nutností. Pro tyto účely se provádí kompletní sladění za pomocí plně laditelných řídících jednotek.
Poté se s výfukem najezdí potřebné kilometry a zkoumá se, jaký vliv má výfuk na celkový průběh výkonu a také vliv například na odpojení výfukové přívěry, lambda sondy a katalizátoru (pro závodní účely).
Pokud výfuk nevykazuje negativní vliv na jízdu, výkon a životnost, tak je vyrobena potřebná dokumentace a přípravky a výfuk je zařazen do výrobního programu.
Specifikace
HONDA výběr modelu | CRF 450 R 09-12 |
Podobné zboží
Hodnocení
Ermax plexi větrný štítek 45cm - Honda CB125F 2015
Kód:
44760
Ermax
Vyrobeno ve Francii
Různé odstíny
Záruka kompatibility
obvykle 2 týdny
Kvalitní značkový plexi štítek, účinná ochrana před větrem, délka 45cm, montážní sada součástí balení.
Barracuda kabelové adaptéry pro blinkry - Honda
Kód:
42786
Barracuda Moto
1-3 týdny
Kabelové adaptéry pro připojení blinkrů Barracuda k originálním konektorům motocyklů Honda.
Barracuda sada páček brzda, spojka - Honda CBR600F 2011-2013
Kód:
42705
Barracuda Moto
1-3 týdny
Pár nastavitelných páček, kloub proti zlomení, černé provedení, možnost vyměnitelných barevných koncovek.
Ermax turistické plexi +10cm (57cm) - Honda Forza 125 2015
Kód:
44762
Ermax
Vyrobeno ve Francii
Různé odstíny
Záruka kompatibility
obvykle 2 týdny
Kvalitní značkové plexisklo, turistická prodloužená varianta, délka 57cm, montáž na orig. úchyty motocyklu.
Barracuda padací protektory - Honda CBR600RR 2013-2015
Kód:
42701
Barracuda Moto
1-2 týdny
Sada padacích protektorů s držáky, velmi účinná ochrana motocyklu při pádu, skvělý funkční doplněk.
Napište komentář nebo hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.
Naposledy zobrazené
Ermax kryt sedla spolujezdce - Yamaha MT-07 2018-2020
Kód:
50529
obvykle 3 týdny
Kvalitní značkový kryt zadního sedla, dodává se bez barvy nebo lakovaný do originálních barev motocyklu.
Ermax kryt sedla spolujezdce - Honda CB500F 2019-2020
Kód:
50495
obvykle 3 týdny
Kvalitní značkový kryt zadního sedla, dodává se bez barvy nebo lakovaný do originálních barev motocyklu.
Barracuda boční číslové tabulky - Honda CB650R 2019-2022
Kód:
47391
1-2 týdny
Boční hliníkové číslové tabulky, kompletní montážní sada, držáky z oceli, samolepky s čísly dle výběru.
Ermax kryt motoru dvoudílný - Honda MSX 125 2013-2016
Kód:
44916
obvykle 2 týdny
Kvalitní značkový klín pod motor, dodává se bez barvy nebo lakovaný do originálních barev motocyklu.
Zboží 261 / 681