Zboží 333 / 772
RP výfukový systém Inox, tlumič průměr 100 Inox Racing Style, Husqvarna TC/ SM 449 R 11-13
Žádné hodnocení. Kód: 37278
Kompletní výfukový systém. Výfuky jsou testovány na motorové brzdě a racing použití. Splňují hlukový limit 94 dBa a "MAX 2 metry". V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem. Řada Racing Style - Standardně vyráběné
Výrobce:
RP Tuning
Dostupnost: Na objednávku
RP výfukový systém Inox, tlumič průměr 100 Inox Racing Style, Husqvarna TC/ SM 449 R 11-13Kompletní výfukový systém.
Výfuky jsou testovány na motorové brzdě a racing použití. Splňují hlukový limit 94 dBa a "MAX 2 metry".
V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem.
řada Racing Style
Standardně vyráběné výfuky pro ON ROAD a OFF ROAD racing použití splňující technické předpisy pro jednotlivé disciplíny. Oproti běžným tlumičům se vyznačují zesílenou vnitřní konstrukcí z tepelně odolnějšího materiálu a kvalitní Racing náplní. Do tlumičů je možná montáž vyjimatelné tlumící vložky.
Základním materiálem používaným pro výrobu výfukových svodů, tlumičů a příslušenství je nerez ocel určená pro výfukové systémy. Dalším používaným materiálem je především titan, dural a karbon. Tlumících náplní je používáno několik druhů dle stupně zatížení (závodní použití, běžný provoz, 2T, 4T).
Svařování výfukových dílů se provádí nejmodernějšími metodami (plasma, TIG). Pomocné konzole a objímky jsou páleny laserovým paprskem a příruby výfuku se vyrábí na CNC frézách. Tlumiče výfuku jsou konstruovány tak, aby opticky ladili s designem motocyklu a daly se co nejjednodušším způsobem namontovat na originální svody a držáky.
Každý výfuk RP se dodává jako kompletní montážní set včetně příslušenství a uživatelského návodu. Samozřejmostí je veškerý záruční a pozáruční servis s možností oprav nebo výměny jednotlivých částí výfuku!
Výfuky RP je možné zakoupit, namontovat a případně i naladit přímo výrobcem – pro více informací o této možnosti nás prosíme kontaktujte.
Poznatky získané při nejvyšším zatížení v motocyklových závodech se převádí do výroby standardních výfukových systémů. Než se dostane hotový výrobek k zákazníkovi prochází následujícím procesem:
Na nový model motocyklu se nejprve vyrobí první zkušební tlumič, nebo kompletní systém.
Následuje změření výkonu sériového výfuku a porovnání s vyrobenými prototypy.
Po základním změření se pomocí lambda sondy zkoumá nastavení palivové mapy a nutnost případného doladění.
V případě nutnosti se upravuje palivová mapa v originální řídící jednotce nebo za pomocí Powercomanderu.
U výfuků pro závodní použití, kde se vyžaduje především maximální nárůst výkonu a kroutícího momentu je ladění nutností. Pro tyto účely se provádí kompletní sladění za pomocí plně laditelných řídících jednotek.
Poté se s výfukem najezdí potřebné kilometry a zkoumá se, jaký vliv má výfuk na celkový průběh výkonu a také vliv například na odpojení výfukové přívěry, lambda sondy a katalizátoru (pro závodní účely).
Pokud výfuk nevykazuje negativní vliv na jízdu, výkon a životnost, tak je vyrobena potřebná dokumentace a přípravky a výfuk je zařazen do výrobního programu.
Výfuky jsou testovány na motorové brzdě a racing použití. Splňují hlukový limit 94 dBa a "MAX 2 metry".
V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem.
řada Racing Style
Standardně vyráběné výfuky pro ON ROAD a OFF ROAD racing použití splňující technické předpisy pro jednotlivé disciplíny. Oproti běžným tlumičům se vyznačují zesílenou vnitřní konstrukcí z tepelně odolnějšího materiálu a kvalitní Racing náplní. Do tlumičů je možná montáž vyjimatelné tlumící vložky.
Ryze česká Firma RP Motosport Exhaust Tuning pana Roberta Pokorného s patnáctiletou zkušeností ve vývoji a výrobě výfuků pro motocykly nabízí zákazníkům kvalitní výrobky vyvíjené ve spolupráci s předními českými závodníky a ladiči.
Základním materiálem používaným pro výrobu výfukových svodů, tlumičů a příslušenství je nerez ocel určená pro výfukové systémy. Dalším používaným materiálem je především titan, dural a karbon. Tlumících náplní je používáno několik druhů dle stupně zatížení (závodní použití, běžný provoz, 2T, 4T).
Svařování výfukových dílů se provádí nejmodernějšími metodami (plasma, TIG). Pomocné konzole a objímky jsou páleny laserovým paprskem a příruby výfuku se vyrábí na CNC frézách. Tlumiče výfuku jsou konstruovány tak, aby opticky ladili s designem motocyklu a daly se co nejjednodušším způsobem namontovat na originální svody a držáky.
Každý výfuk RP se dodává jako kompletní montážní set včetně příslušenství a uživatelského návodu. Samozřejmostí je veškerý záruční a pozáruční servis s možností oprav nebo výměny jednotlivých částí výfuku!
Výfuky RP je možné zakoupit, namontovat a případně i naladit přímo výrobcem – pro více informací o této možnosti nás prosíme kontaktujte.
Poznatky získané při nejvyšším zatížení v motocyklových závodech se převádí do výroby standardních výfukových systémů. Než se dostane hotový výrobek k zákazníkovi prochází následujícím procesem:
Na nový model motocyklu se nejprve vyrobí první zkušební tlumič, nebo kompletní systém.
Následuje změření výkonu sériového výfuku a porovnání s vyrobenými prototypy.
Po základním změření se pomocí lambda sondy zkoumá nastavení palivové mapy a nutnost případného doladění.
V případě nutnosti se upravuje palivová mapa v originální řídící jednotce nebo za pomocí Powercomanderu.
U výfuků pro závodní použití, kde se vyžaduje především maximální nárůst výkonu a kroutícího momentu je ladění nutností. Pro tyto účely se provádí kompletní sladění za pomocí plně laditelných řídících jednotek.
Poté se s výfukem najezdí potřebné kilometry a zkoumá se, jaký vliv má výfuk na celkový průběh výkonu a také vliv například na odpojení výfukové přívěry, lambda sondy a katalizátoru (pro závodní účely).
Pokud výfuk nevykazuje negativní vliv na jízdu, výkon a životnost, tak je vyrobena potřebná dokumentace a přípravky a výfuk je zařazen do výrobního programu.
Specifikace
HUSQVARNA výběr modelu | TC/SM 449 R 11-13 |
Podobné zboží
Hodnocení
RP slip-on kužel carbon nerez mat, Husqvarna Nuda 900 R 12-13
Kód:
37263
Na objednávku
Tlumič výfuku (koncovka) s mezisvodem na orig. svod a držáky motocyklu. V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem. Výfuky jsou testované na motorové…
RP koncovka ovál carbon /titan - Husqvarna FC 350 2014-2015
Kód:
45081
Na objednávku
Kvalitní laděný tlumič výfuku, Racing Style, splňuje hlukový limit FIM "MAX 2 metry".
RP slip-on průměr 90 nerez Racing Style, Husqvarna TE…
Kód:
37265
Na objednávku
Tlumič výfuku (koncovka) s mezisvodem na orig. svod motocyklu. V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem. Součástí výfuku je vyjímatelná tlumící vložka…
Barracuda hliníkový kryt hlavního světlometu - Husqvarna…
Kód:
51339
1-2 týdny
Kvalitní hliníkový kryt předního světla v černé matné barvě, vhodné pro použití především v terénu.
Barracuda Classic hliníkový štítek 18x23cm - Husqvarna…
Kód:
47492
Barracuda Moto
1-2 týdny
Kvalitní hliníkový větrný štítek, černé nebo stříbrné provedení, ochrana před větrem i skvělý doplněk.
Napište komentář nebo hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.
Naposledy zobrazené
RP výfukový systém Inox, tlumič průměr 100 Inox Racing…
Kód:
37251
Na objednávku
Kompletní výfukový systém. Výfuky jsou testovány na motorové brzdě a racing použití. Tlumiče splňují hlukový limit "MAX 2 metry" 115 dB a 94 dB. Výkonový graf, způsoby naladění a veškeré…
Zboží 333 / 772