Zboží 76 / 772
RP slip-on ovál carbon titan, Aprilia RSV 4 09-12
Žádné hodnocení. Kód: 37012
Tlumič výfuku (koncovka) s propojovacími mezisvody na orig. svody a držáky motocyklu. V ceně je vyjímatelná EU tlumící vložka. Výfuky jsou odzkoušené na motorové brzdě s prokazatelným nárůstem výkonu a kroutícího momentu. Nevykazují negativní vliv na výko
Kategorie:
Výfuky
Dostupnost: Na objednávku
RP slip-on ovál carbon titan, Aprilia RSV 4 09-12Tlumič výfuku (koncovka) s propojovacími mezisvody na orig. svody a držáky motocyklu.
V ceně je vyjímatelná EU tlumící vložka.
Výfuky jsou odzkoušené na motorové brzdě s prokazatelným nárůstem výkonu a kroutícího momentu. Nevykazují negativní vliv na výkon a nastavení motocyklu.
Tento výfuk vyvíjel a testoval Ondřej Ježek ve třídě FIM Superstock 1000.
V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem.
řada Evolution Style
Standardně vyráběné výfuky moderního tvaru pro běžné použití vyvinuty pro daný typ motocyklu. V každém tlumiči je vyjímatelná tlumící vložka (tzv. DB killer splňující hlukové EU normy.
Základním materiálem používaným pro výrobu výfukových svodů, tlumičů a příslušenství je nerez ocel určená pro výfukové systémy. Dalším používaným materiálem je především titan, dural a karbon. Tlumících náplní je používáno několik druhů dle stupně zatížení (závodní použití, běžný provoz, 2T, 4T).
Svařování výfukových dílů se provádí nejmodernějšími metodami (plasma, TIG). Pomocné konzole a objímky jsou páleny laserovým paprskem a příruby výfuku se vyrábí na CNC frézách. Tlumiče výfuku jsou konstruovány tak, aby opticky ladili s designem motocyklu a daly se co nejjednodušším způsobem namontovat na originální svody a držáky.
Každý výfuk RP se dodává jako kompletní montážní set včetně příslušenství a uživatelského návodu. Samozřejmostí je veškerý záruční a pozáruční servis s možností oprav nebo výměny jednotlivých částí výfuku!
Výfuky RP je možné zakoupit, namontovat a případně i naladit přímo výrobcem – pro více informací o této možnosti nás prosíme kontaktujte.
Poznatky získané při nejvyšším zatížení v motocyklových závodech se převádí do výroby standardních výfukových systémů. Než se dostane hotový výrobek k zákazníkovi prochází následujícím procesem:
Na nový model motocyklu se nejprve vyrobí první zkušební tlumič, nebo kompletní systém.
Následuje změření výkonu sériového výfuku a porovnání s vyrobenými prototypy.
Po základním změření se pomocí lambda sondy zkoumá nastavení palivové mapy a nutnost případného doladění.
V případě nutnosti se upravuje palivová mapa v originální řídící jednotce nebo za pomocí Powercomanderu.
U výfuků pro závodní použití, kde se vyžaduje především maximální nárůst výkonu a kroutícího momentu je ladění nutností. Pro tyto účely se provádí kompletní sladění za pomocí plně laditelných řídících jednotek.
Poté se s výfukem najezdí potřebné kilometry a zkoumá se, jaký vliv má výfuk na celkový průběh výkonu a také vliv například na odpojení výfukové přívěry, lambda sondy a katalizátoru (pro závodní účely).
Pokud výfuk nevykazuje negativní vliv na jízdu, výkon a životnost, tak je vyrobena potřebná dokumentace a přípravky a výfuk je zařazen do výrobního programu.
V ceně je vyjímatelná EU tlumící vložka.
Výfuky jsou odzkoušené na motorové brzdě s prokazatelným nárůstem výkonu a kroutícího momentu. Nevykazují negativní vliv na výkon a nastavení motocyklu.
Tento výfuk vyvíjel a testoval Ondřej Ježek ve třídě FIM Superstock 1000.
V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem.
řada Evolution Style
Standardně vyráběné výfuky moderního tvaru pro běžné použití vyvinuty pro daný typ motocyklu. V každém tlumiči je vyjímatelná tlumící vložka (tzv. DB killer splňující hlukové EU normy.
Ryze česká Firma RP Motosport Exhaust Tuning pana Roberta Pokorného s patnáctiletou zkušeností ve vývoji a výrobě výfuků pro motocykly nabízí zákazníkům kvalitní výrobky vyvíjené ve spolupráci s předními českými závodníky a ladiči.
Základním materiálem používaným pro výrobu výfukových svodů, tlumičů a příslušenství je nerez ocel určená pro výfukové systémy. Dalším používaným materiálem je především titan, dural a karbon. Tlumících náplní je používáno několik druhů dle stupně zatížení (závodní použití, běžný provoz, 2T, 4T).
Svařování výfukových dílů se provádí nejmodernějšími metodami (plasma, TIG). Pomocné konzole a objímky jsou páleny laserovým paprskem a příruby výfuku se vyrábí na CNC frézách. Tlumiče výfuku jsou konstruovány tak, aby opticky ladili s designem motocyklu a daly se co nejjednodušším způsobem namontovat na originální svody a držáky.
Každý výfuk RP se dodává jako kompletní montážní set včetně příslušenství a uživatelského návodu. Samozřejmostí je veškerý záruční a pozáruční servis s možností oprav nebo výměny jednotlivých částí výfuku!
Výfuky RP je možné zakoupit, namontovat a případně i naladit přímo výrobcem – pro více informací o této možnosti nás prosíme kontaktujte.
Poznatky získané při nejvyšším zatížení v motocyklových závodech se převádí do výroby standardních výfukových systémů. Než se dostane hotový výrobek k zákazníkovi prochází následujícím procesem:
Na nový model motocyklu se nejprve vyrobí první zkušební tlumič, nebo kompletní systém.
Následuje změření výkonu sériového výfuku a porovnání s vyrobenými prototypy.
Po základním změření se pomocí lambda sondy zkoumá nastavení palivové mapy a nutnost případného doladění.
V případě nutnosti se upravuje palivová mapa v originální řídící jednotce nebo za pomocí Powercomanderu.
U výfuků pro závodní použití, kde se vyžaduje především maximální nárůst výkonu a kroutícího momentu je ladění nutností. Pro tyto účely se provádí kompletní sladění za pomocí plně laditelných řídících jednotek.
Poté se s výfukem najezdí potřebné kilometry a zkoumá se, jaký vliv má výfuk na celkový průběh výkonu a také vliv například na odpojení výfukové přívěry, lambda sondy a katalizátoru (pro závodní účely).
Pokud výfuk nevykazuje negativní vliv na jízdu, výkon a životnost, tak je vyrobena potřebná dokumentace a přípravky a výfuk je zařazen do výrobního programu.
Specifikace
APRILIA výběr modelu | RSV 4 09-12 |
Podobné zboží
Hodnocení
Ermax Aeromax plexi 37cm - Aprilia RSV4 R /Factory /APRC…
Kód:
44714
Ermax
Vyrobeno ve Francii
Různé odstíny
Záruka kompatibility
obvykle 2 týdny
Kvalitní značkové plexisklo, speciálně tvarované provedení Aeromax pro zlepšení aerodynamických vlastností.
Ermax zadní blatník s krytem řetězu - Aprilia SRV 850 2012 /2015
Kód:
44722
Ermax
Vyrobeno ve Francii
Záruka kompatibility
obvykle 2 týdny
Značkový zadní blatník s krytem řetězu, dodává se bez barvy nebo lakovaný do orig. barev motocyklu.
Rutan protektory rám Aprilia RSV 1000 Tuono 2006-2008
Kód:
00903
Na objednávku
Protektor je upevněný k duralové desce kotvené dvěmi šrouby k rámu. Deska při nárazu svým ohybem absorbuje většinu nárazové energie a nepřenáší ji do rámu. Zároveň také vynáší protektory mimo…
Rutan protektory rám Aprilia RSV 1000 Tuono 2002-2005
Kód:
00902
Na objednávku
Klasické protektory upevněné jedním šroubem k rámu. Fotogalerie je převzatá z RSV 1000, jedná se o totožné protektory. Vzhledem k blízkosti nohy jezdce není z bezpečnostních důvodů v nabídce…
Ermax zadní LED světlo čiré - Aprilia RSV4 R /Factory…
Kód:
44715
Ermax
Vyrobeno ve Francii
Záruka kompatibility
obvykle 2 týdny
Kvalitní značkové zadní čiré světlo s LED technologií, krásný designový doplněk, zvýšená viditelnost.
Napište komentář nebo hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.
Zboží 76 / 772