Zboží 89 / 90
RP výfukový systém Inox, tlumič ovál carbon Inox Racing Style, Yamaha YZ 450 F 10-13
Žádné hodnocení. Kód: 37715
Kompletní výfukový systém. Výfuky jsou testovány na motorové brzdě a racing použití. Splňují hlukový limit 94 dB a ,, MAX 2 METRY ". Výkonový graf, způsoby naladění a veškeré technické informace vám sdělíme osobně nebo emailem. V dodávce je kompletní mont
Výrobce:
RP Tuning
Dostupnost: Na objednávku
RP výfukový systém Inox, tlumič ovál carbon Inox Racing Style, Yamaha YZ 450 F 10-13Kompletní výfukový systém.
Výfuky jsou testovány na motorové brzdě a racing použití.
Splňují hlukový limit 94 dB a ,, MAX 2 METRY ".
Výkonový graf, způsoby naladění a veškeré technické informace vám sdělíme osobně nebo emailem.
V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem.
řada Racing Style
Standardně vyráběné výfuky pro ON ROAD a OFF ROAD racing použití splňující technické předpisy pro jednotlivé disciplíny. Oproti běžným tlumičům se vyznačují zesílenou vnitřní konstrukcí z tepelně odolnějšího materiálu a kvalitní Racing náplní. Do tlumičů je možná montáž vyjimatelné tlumící vložky.
Základním materiálem používaným pro výrobu výfukových svodů, tlumičů a příslušenství je nerez ocel určená pro výfukové systémy. Dalším používaným materiálem je především titan, dural a karbon. Tlumících náplní je používáno několik druhů dle stupně zatížení (závodní použití, běžný provoz, 2T, 4T).
Svařování výfukových dílů se provádí nejmodernějšími metodami (plasma, TIG). Pomocné konzole a objímky jsou páleny laserovým paprskem a příruby výfuku se vyrábí na CNC frézách. Tlumiče výfuku jsou konstruovány tak, aby opticky ladili s designem motocyklu a daly se co nejjednodušším způsobem namontovat na originální svody a držáky.
Každý výfuk RP se dodává jako kompletní montážní set včetně příslušenství a uživatelského návodu. Samozřejmostí je veškerý záruční a pozáruční servis s možností oprav nebo výměny jednotlivých částí výfuku!
Výfuky RP je možné zakoupit, namontovat a případně i naladit přímo výrobcem – pro více informací o této možnosti nás prosíme kontaktujte.
Poznatky získané při nejvyšším zatížení v motocyklových závodech se převádí do výroby standardních výfukových systémů. Než se dostane hotový výrobek k zákazníkovi prochází následujícím procesem:
Na nový model motocyklu se nejprve vyrobí první zkušební tlumič, nebo kompletní systém.
Následuje změření výkonu sériového výfuku a porovnání s vyrobenými prototypy.
Po základním změření se pomocí lambda sondy zkoumá nastavení palivové mapy a nutnost případného doladění.
V případě nutnosti se upravuje palivová mapa v originální řídící jednotce nebo za pomocí Powercomanderu.
U výfuků pro závodní použití, kde se vyžaduje především maximální nárůst výkonu a kroutícího momentu je ladění nutností. Pro tyto účely se provádí kompletní sladění za pomocí plně laditelných řídících jednotek.
Poté se s výfukem najezdí potřebné kilometry a zkoumá se, jaký vliv má výfuk na celkový průběh výkonu a také vliv například na odpojení výfukové přívěry, lambda sondy a katalizátoru (pro závodní účely).
Pokud výfuk nevykazuje negativní vliv na jízdu, výkon a životnost, tak je vyrobena potřebná dokumentace a přípravky a výfuk je zařazen do výrobního programu.
Výfuky jsou testovány na motorové brzdě a racing použití.
Splňují hlukový limit 94 dB a ,, MAX 2 METRY ".
Výkonový graf, způsoby naladění a veškeré technické informace vám sdělíme osobně nebo emailem.
V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem.
řada Racing Style
Standardně vyráběné výfuky pro ON ROAD a OFF ROAD racing použití splňující technické předpisy pro jednotlivé disciplíny. Oproti běžným tlumičům se vyznačují zesílenou vnitřní konstrukcí z tepelně odolnějšího materiálu a kvalitní Racing náplní. Do tlumičů je možná montáž vyjimatelné tlumící vložky.
Ryze česká Firma RP Motosport Exhaust Tuning pana Roberta Pokorného s patnáctiletou zkušeností ve vývoji a výrobě výfuků pro motocykly nabízí zákazníkům kvalitní výrobky vyvíjené ve spolupráci s předními českými závodníky a ladiči.
Základním materiálem používaným pro výrobu výfukových svodů, tlumičů a příslušenství je nerez ocel určená pro výfukové systémy. Dalším používaným materiálem je především titan, dural a karbon. Tlumících náplní je používáno několik druhů dle stupně zatížení (závodní použití, běžný provoz, 2T, 4T).
Svařování výfukových dílů se provádí nejmodernějšími metodami (plasma, TIG). Pomocné konzole a objímky jsou páleny laserovým paprskem a příruby výfuku se vyrábí na CNC frézách. Tlumiče výfuku jsou konstruovány tak, aby opticky ladili s designem motocyklu a daly se co nejjednodušším způsobem namontovat na originální svody a držáky.
Každý výfuk RP se dodává jako kompletní montážní set včetně příslušenství a uživatelského návodu. Samozřejmostí je veškerý záruční a pozáruční servis s možností oprav nebo výměny jednotlivých částí výfuku!
Výfuky RP je možné zakoupit, namontovat a případně i naladit přímo výrobcem – pro více informací o této možnosti nás prosíme kontaktujte.
Poznatky získané při nejvyšším zatížení v motocyklových závodech se převádí do výroby standardních výfukových systémů. Než se dostane hotový výrobek k zákazníkovi prochází následujícím procesem:
Na nový model motocyklu se nejprve vyrobí první zkušební tlumič, nebo kompletní systém.
Následuje změření výkonu sériového výfuku a porovnání s vyrobenými prototypy.
Po základním změření se pomocí lambda sondy zkoumá nastavení palivové mapy a nutnost případného doladění.
V případě nutnosti se upravuje palivová mapa v originální řídící jednotce nebo za pomocí Powercomanderu.
U výfuků pro závodní použití, kde se vyžaduje především maximální nárůst výkonu a kroutícího momentu je ladění nutností. Pro tyto účely se provádí kompletní sladění za pomocí plně laditelných řídících jednotek.
Poté se s výfukem najezdí potřebné kilometry a zkoumá se, jaký vliv má výfuk na celkový průběh výkonu a také vliv například na odpojení výfukové přívěry, lambda sondy a katalizátoru (pro závodní účely).
Pokud výfuk nevykazuje negativní vliv na jízdu, výkon a životnost, tak je vyrobena potřebná dokumentace a přípravky a výfuk je zařazen do výrobního programu.
Specifikace
YAMAHA výběr modelu | YZ 450 F 10-13 |
Podobné zboží
Hodnocení
Ermax podsedlový plast s držákem SPZ - Yamaha MT-07 2021
Kód:
50941
obvykle 3 týdny
Kvalitní značkový podsedlový plast s držákem SPZ, plastová část bez barvy nebo v originálním laku motocyklu.
Barracuda padací protektory - Yamaha MT-09 2013-2015
Kód:
42714
Barracuda Moto
1-2 týdny
Sada padacích protektorů s držáky, velmi účinná ochrana motocyklu při pádu, skvělý funkční doplněk.
Ermax podsedlový plast s držákem SPZ - Yamaha MT-07 2021,…
Kód:
50941-6
obvykle 3 týdny
Kvalitní značkový podsedlový plast s držákem SPZ, plastová část bez barvy nebo v originálním laku motocyklu.
Barracuda Aerosport plexi štít - Yamaha TMax 500 2008-2011
Kód:
42713
Barracuda Moto
1-3 týdny
Značkový větrný plexi štít, kouřové provedení, ochrana před větrem i skvělý doplněk, montážní sada.
Barracuda Aerosport plexi štít - Yamaha MT-09 2013-2015
Kód:
42718
Barracuda Moto
1-3 týdny
Značkový větrný plexi štít, kouřové provedení, ochrana před větrem i skvělý doplněk, montážní sada.
Napište komentář nebo hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.
Zboží 89 / 90