Zboží 388 / 681
RP slip-on průměr 130 carbon, Kawasaki ZX 12 R
Žádné hodnocení. Kód: 37390
Tlumič výfuku (koncovka) na orig. přírubu motocyklu. V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem. Výfuky jsou testované na motorové brzdě a nevykazují negativní vliv na výkon a nastavení motocklu. V ceně je vyjímateln
Výrobce:
RP Tuning
Dostupnost: Na objednávku
RP slip-on průměr 130 carbon, Kawasaki ZX 12 RTlumič výfuku (koncovka) na orig. přírubu motocyklu.
V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem.
Výfuky jsou testované na motorové brzdě a nevykazují negativní vliv na výkon a nastavení motocklu.
V ceně je vyjímatelná tlumící vložka.
řada Classic Style
Standardně vyráběné výfuky pro běžné použití vyvinuty pro daný typ motocyklu. V každém tlumiči je vyjímatelná tlumící vložka (tzv. DB killer) splňující hlukové EU normy.
Základním materiálem používaným pro výrobu výfukových svodů, tlumičů a příslušenství je nerez ocel určená pro výfukové systémy. Dalším používaným materiálem je především titan, dural a karbon. Tlumících náplní je používáno několik druhů dle stupně zatížení (závodní použití, běžný provoz, 2T, 4T).
Svařování výfukových dílů se provádí nejmodernějšími metodami (plasma, TIG). Pomocné konzole a objímky jsou páleny laserovým paprskem a příruby výfuku se vyrábí na CNC frézách. Tlumiče výfuku jsou konstruovány tak, aby opticky ladili s designem motocyklu a daly se co nejjednodušším způsobem namontovat na originální svody a držáky.
Každý výfuk RP se dodává jako kompletní montážní set včetně příslušenství a uživatelského návodu. Samozřejmostí je veškerý záruční a pozáruční servis s možností oprav nebo výměny jednotlivých částí výfuku!
Výfuky RP je možné zakoupit, namontovat a případně i naladit přímo výrobcem – pro více informací o této možnosti nás prosíme kontaktujte.
Poznatky získané při nejvyšším zatížení v motocyklových závodech se převádí do výroby standardních výfukových systémů. Než se dostane hotový výrobek k zákazníkovi prochází následujícím procesem:
Na nový model motocyklu se nejprve vyrobí první zkušební tlumič, nebo kompletní systém.
Následuje změření výkonu sériového výfuku a porovnání s vyrobenými prototypy.
Po základním změření se pomocí lambda sondy zkoumá nastavení palivové mapy a nutnost případného doladění.
V případě nutnosti se upravuje palivová mapa v originální řídící jednotce nebo za pomocí Powercomanderu.
U výfuků pro závodní použití, kde se vyžaduje především maximální nárůst výkonu a kroutícího momentu je ladění nutností. Pro tyto účely se provádí kompletní sladění za pomocí plně laditelných řídících jednotek.
Poté se s výfukem najezdí potřebné kilometry a zkoumá se, jaký vliv má výfuk na celkový průběh výkonu a také vliv například na odpojení výfukové přívěry, lambda sondy a katalizátoru (pro závodní účely).
Pokud výfuk nevykazuje negativní vliv na jízdu, výkon a životnost, tak je vyrobena potřebná dokumentace a přípravky a výfuk je zařazen do výrobního programu.
V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem.
Výfuky jsou testované na motorové brzdě a nevykazují negativní vliv na výkon a nastavení motocklu.
V ceně je vyjímatelná tlumící vložka.
řada Classic Style
Standardně vyráběné výfuky pro běžné použití vyvinuty pro daný typ motocyklu. V každém tlumiči je vyjímatelná tlumící vložka (tzv. DB killer) splňující hlukové EU normy.
Ryze česká Firma RP Motosport Exhaust Tuning pana Roberta Pokorného s patnáctiletou zkušeností ve vývoji a výrobě výfuků pro motocykly nabízí zákazníkům kvalitní výrobky vyvíjené ve spolupráci s předními českými závodníky a ladiči.
Základním materiálem používaným pro výrobu výfukových svodů, tlumičů a příslušenství je nerez ocel určená pro výfukové systémy. Dalším používaným materiálem je především titan, dural a karbon. Tlumících náplní je používáno několik druhů dle stupně zatížení (závodní použití, běžný provoz, 2T, 4T).
Svařování výfukových dílů se provádí nejmodernějšími metodami (plasma, TIG). Pomocné konzole a objímky jsou páleny laserovým paprskem a příruby výfuku se vyrábí na CNC frézách. Tlumiče výfuku jsou konstruovány tak, aby opticky ladili s designem motocyklu a daly se co nejjednodušším způsobem namontovat na originální svody a držáky.
Každý výfuk RP se dodává jako kompletní montážní set včetně příslušenství a uživatelského návodu. Samozřejmostí je veškerý záruční a pozáruční servis s možností oprav nebo výměny jednotlivých částí výfuku!
Výfuky RP je možné zakoupit, namontovat a případně i naladit přímo výrobcem – pro více informací o této možnosti nás prosíme kontaktujte.
Poznatky získané při nejvyšším zatížení v motocyklových závodech se převádí do výroby standardních výfukových systémů. Než se dostane hotový výrobek k zákazníkovi prochází následujícím procesem:
Na nový model motocyklu se nejprve vyrobí první zkušební tlumič, nebo kompletní systém.
Následuje změření výkonu sériového výfuku a porovnání s vyrobenými prototypy.
Po základním změření se pomocí lambda sondy zkoumá nastavení palivové mapy a nutnost případného doladění.
V případě nutnosti se upravuje palivová mapa v originální řídící jednotce nebo za pomocí Powercomanderu.
U výfuků pro závodní použití, kde se vyžaduje především maximální nárůst výkonu a kroutícího momentu je ladění nutností. Pro tyto účely se provádí kompletní sladění za pomocí plně laditelných řídících jednotek.
Poté se s výfukem najezdí potřebné kilometry a zkoumá se, jaký vliv má výfuk na celkový průběh výkonu a také vliv například na odpojení výfukové přívěry, lambda sondy a katalizátoru (pro závodní účely).
Pokud výfuk nevykazuje negativní vliv na jízdu, výkon a životnost, tak je vyrobena potřebná dokumentace a přípravky a výfuk je zařazen do výrobního programu.
Specifikace
KAWASAKI výběr modelu | ZX 12 R |
Podobné zboží
Hodnocení
Barracuda kabelové adaptéry pro blinkry - Kawasaki
Kód:
42788
Barracuda Moto
1-3 týdny
Kabelové adaptéry pro připojení blinkrů Barracuda k originálním konektorům motocyklů Kawasaki.
Barracuda padací protektory - Kawasaki Z1000 2007-2009
Kód:
42730
Barracuda Moto
1-2 týdny
Sada padacích protektorů s držáky, velmi účinná ochrana motocyklu při pádu, skvělý funkční doplněk.
Ermax zadní LED světlo čiré - Kawasaki Z300 2015
Kód:
44775
Ermax
Vyrobeno ve Francii
Záruka kompatibility
obvykle 2 týdny
Kvalitní značkové zadní čiré světlo s LED technologií, krásný designový doplněk, zvýšená viditelnost.
Ermax turistické plexi +10cm (41cm) - Kawasaki Versys 650…
Kód:
44777
Ermax
Vyrobeno ve Francii
Různé odstíny
Záruka kompatibility
obvykle 2 týdny
Kvalitní značkové plexisklo, turistická prodloužená varianta, délka 41cm, montáž na orig. úchyty motocyklu.
Ermax Sport plexi větrný štítek 30cm - Kawasaki Z300 2015
Kód:
44771
Ermax
Vyrobeno ve Francii
Různé odstíny
Záruka kompatibility
obvykle 2 týdny
Kvalitní značkový plexi štítek, krátká sportovní varianta, délka 30cm, montážní sada součástí balení.
Napište komentář nebo hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.
Naposledy zobrazené
Ermax kryt sedla spolujezdce - Kawasaki Z900 2017-2019
Kód:
47348
obvykle 2 týdny
Kvalitní značkový kryt zadního sedla, dodává se bez barvy nebo lakovaný do originálních barev motocyklu.
Ermax turistické plexi +12cm - CFMOTO 800MT 2022-2023
Kód:
51290
obvykle 3 týdny
Kvalitní značkové plexisklo, turistická prodloužená varianta, délka +12cm, montáž na orig. úchyty motocyklu.
Ermax originální plexi 52,5cm - Yamaha XMax 400 2018-2019
Kód:
50430
obvykle 3 týdny
Kvalitní značková náhrada orig. plexiskla motocyklu - stejný tvar, rozměry, úchyty a funkčnost.
Zboží 388 / 681