Zboží 387 / 681
RP slip-on volitelná duralová konzole (není podmínkou), Kawasaki ZX 10 R 11-15
Žádné hodnocení. Kód: 37387
Tlumič výfuku (koncovka) s mezisvodem na orig. svod a držáky motocyklu. Duralovou konzoli je možná dodat ve dvou provedeních: RACING - zvýšená poloha tlumiče STANDARD - jako náhrada orig. stupačky bez změny polohy tlumiče Pro tlumiče na běžný provoz je ve
Výrobce:
RP Tuning
Dostupnost: Na objednávku
RP slip-on volitelná duralová konzole (není podmínkou), Kawasaki ZX 10 R 11-15Tlumič výfuku (koncovka) s mezisvodem na orig. svod a držáky motocyklu.
Duralovou konzoli je možná dodat ve dvou provedeních:
RACING - zvýšená poloha tlumiče
STANDARD - jako náhrada orig. stupačky bez změny polohy tlumiče
Pro tlumiče na běžný provoz je ve výfuku standardně vyjímatelná tlumící vložka, v tlumičích Racing Style pro závodní použití je možná po předchozí domluvě dodělat.
Výfuky jsou odzkoušené na motorové brzdě s prokazatelným nárůstem výkonu a kroutícího momentu. Nevykaźují negativní vliv na výkon a nastavení motocyklu.
Tlumiče výfuku Racing Style pro závodní použití splňují technické předpisy FIM pro třídu Superstock a Superbike.
Základním materiálem používaným pro výrobu výfukových svodů, tlumičů a příslušenství je nerez ocel určená pro výfukové systémy. Dalším používaným materiálem je především titan, dural a karbon. Tlumících náplní je používáno několik druhů dle stupně zatížení (závodní použití, běžný provoz, 2T, 4T).
Svařování výfukových dílů se provádí nejmodernějšími metodami (plasma, TIG). Pomocné konzole a objímky jsou páleny laserovým paprskem a příruby výfuku se vyrábí na CNC frézách. Tlumiče výfuku jsou konstruovány tak, aby opticky ladili s designem motocyklu a daly se co nejjednodušším způsobem namontovat na originální svody a držáky.
Každý výfuk RP se dodává jako kompletní montážní set včetně příslušenství a uživatelského návodu. Samozřejmostí je veškerý záruční a pozáruční servis s možností oprav nebo výměny jednotlivých částí výfuku!
Výfuky RP je možné zakoupit, namontovat a případně i naladit přímo výrobcem – pro více informací o této možnosti nás prosíme kontaktujte.
Poznatky získané při nejvyšším zatížení v motocyklových závodech se převádí do výroby standardních výfukových systémů. Než se dostane hotový výrobek k zákazníkovi prochází následujícím procesem:
Na nový model motocyklu se nejprve vyrobí první zkušební tlumič, nebo kompletní systém.
Následuje změření výkonu sériového výfuku a porovnání s vyrobenými prototypy.
Po základním změření se pomocí lambda sondy zkoumá nastavení palivové mapy a nutnost případného doladění.
V případě nutnosti se upravuje palivová mapa v originální řídící jednotce nebo za pomocí Powercomanderu.
U výfuků pro závodní použití, kde se vyžaduje především maximální nárůst výkonu a kroutícího momentu je ladění nutností. Pro tyto účely se provádí kompletní sladění za pomocí plně laditelných řídících jednotek.
Poté se s výfukem najezdí potřebné kilometry a zkoumá se, jaký vliv má výfuk na celkový průběh výkonu a také vliv například na odpojení výfukové přívěry, lambda sondy a katalizátoru (pro závodní účely).
Pokud výfuk nevykazuje negativní vliv na jízdu, výkon a životnost, tak je vyrobena potřebná dokumentace a přípravky a výfuk je zařazen do výrobního programu.
Duralovou konzoli je možná dodat ve dvou provedeních:
RACING - zvýšená poloha tlumiče
STANDARD - jako náhrada orig. stupačky bez změny polohy tlumiče
Pro tlumiče na běžný provoz je ve výfuku standardně vyjímatelná tlumící vložka, v tlumičích Racing Style pro závodní použití je možná po předchozí domluvě dodělat.
Výfuky jsou odzkoušené na motorové brzdě s prokazatelným nárůstem výkonu a kroutícího momentu. Nevykaźují negativní vliv na výkon a nastavení motocyklu.
Tlumiče výfuku Racing Style pro závodní použití splňují technické předpisy FIM pro třídu Superstock a Superbike.
Ryze česká Firma RP Motosport Exhaust Tuning pana Roberta Pokorného s patnáctiletou zkušeností ve vývoji a výrobě výfuků pro motocykly nabízí zákazníkům kvalitní výrobky vyvíjené ve spolupráci s předními českými závodníky a ladiči.
Základním materiálem používaným pro výrobu výfukových svodů, tlumičů a příslušenství je nerez ocel určená pro výfukové systémy. Dalším používaným materiálem je především titan, dural a karbon. Tlumících náplní je používáno několik druhů dle stupně zatížení (závodní použití, běžný provoz, 2T, 4T).
Svařování výfukových dílů se provádí nejmodernějšími metodami (plasma, TIG). Pomocné konzole a objímky jsou páleny laserovým paprskem a příruby výfuku se vyrábí na CNC frézách. Tlumiče výfuku jsou konstruovány tak, aby opticky ladili s designem motocyklu a daly se co nejjednodušším způsobem namontovat na originální svody a držáky.
Každý výfuk RP se dodává jako kompletní montážní set včetně příslušenství a uživatelského návodu. Samozřejmostí je veškerý záruční a pozáruční servis s možností oprav nebo výměny jednotlivých částí výfuku!
Výfuky RP je možné zakoupit, namontovat a případně i naladit přímo výrobcem – pro více informací o této možnosti nás prosíme kontaktujte.
Poznatky získané při nejvyšším zatížení v motocyklových závodech se převádí do výroby standardních výfukových systémů. Než se dostane hotový výrobek k zákazníkovi prochází následujícím procesem:
Na nový model motocyklu se nejprve vyrobí první zkušební tlumič, nebo kompletní systém.
Následuje změření výkonu sériového výfuku a porovnání s vyrobenými prototypy.
Po základním změření se pomocí lambda sondy zkoumá nastavení palivové mapy a nutnost případného doladění.
V případě nutnosti se upravuje palivová mapa v originální řídící jednotce nebo za pomocí Powercomanderu.
U výfuků pro závodní použití, kde se vyžaduje především maximální nárůst výkonu a kroutícího momentu je ladění nutností. Pro tyto účely se provádí kompletní sladění za pomocí plně laditelných řídících jednotek.
Poté se s výfukem najezdí potřebné kilometry a zkoumá se, jaký vliv má výfuk na celkový průběh výkonu a také vliv například na odpojení výfukové přívěry, lambda sondy a katalizátoru (pro závodní účely).
Pokud výfuk nevykazuje negativní vliv na jízdu, výkon a životnost, tak je vyrobena potřebná dokumentace a přípravky a výfuk je zařazen do výrobního programu.
Specifikace
KAWASAKI výběr modelu | ZX 10 R 11-13 |
Podobné zboží
Hodnocení
Barracuda sada páček brzda, spojka - Kawasaki Ninja…
Kód:
42738
Barracuda Moto
1-3 týdny
Pár nastavitelných páček, kloub proti zlomení, černé provedení, možnost vyměnitelných barevných koncovek.
Barracuda Aerosport plexi štít - Kawasaki Z1000 2014-2015
Kód:
42735
Barracuda Moto
1-3 týdny
Značkový větrný plexi štít, kouřové provedení, ochrana před větrem i skvělý doplněk, montážní sada.
Ermax kryt sedla spolujezdce - Kawasaki Z300 2015
Kód:
44772
Ermax
Vyrobeno ve Francii
Záruka kompatibility
obvykle 2 týdny
Kvalitní značkový kryt zadního sedla, dodává se bez barvy nebo lakovaný do originálních barev motocyklu.
Barracuda nastavitelný držák SPZ - Kawasaki Z1000 2014-2015
Kód:
42734
Barracuda Moto
1-3 týdny
Kvalitní držák registrační značky, nastavitelný sklon, antivibrační úprava, příprava pro montáž příslušenství.
Barracuda padací protektory - Kawasaki Z1000 2007-2009
Kód:
42730
Barracuda Moto
1-2 týdny
Sada padacích protektorů s držáky, velmi účinná ochrana motocyklu při pádu, skvělý funkční doplněk.
Napište komentář nebo hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.
Zboží 387 / 681