Zboží 146 / 772
RP slip-on 2x ovál carbon nerez mat, Honda FMX 650
Žádné hodnocení. Kód: 37087
2 ks tlumičů výfuků (koncovek) s mezisvody na orig. svody a držáky motocyklu. V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem. Výfuky jsou odzkoušené na motorové brzdě a nevykazují negativní vliv na výkon a nastavení moto
Výrobce:
RP Tuning
Dostupnost: Na objednávku
RP slip-on 2x ovál carbon nerez mat, Honda FMX 6502 ks tlumičů výfuků (koncovek) s mezisvody na orig. svody a držáky motocyklu.
V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem.
Výfuky jsou odzkoušené na motorové brzdě a nevykazují negativní vliv na výkon a nastavení motocyklu.
V ceně jsou vyjímatelné EU tlumící vložky.
řada Evolution Style
Standardně vyráběné výfuky moderního tvaru pro běžné použití vyvinuty pro daný typ motocyklu. V každém tlumiči je vyjímatelná tlumící vložka (tzv. DB killer splňující hlukové EU normy.
Základním materiálem používaným pro výrobu výfukových svodů, tlumičů a příslušenství je nerez ocel určená pro výfukové systémy. Dalším používaným materiálem je především titan, dural a karbon. Tlumících náplní je používáno několik druhů dle stupně zatížení (závodní použití, běžný provoz, 2T, 4T).
Svařování výfukových dílů se provádí nejmodernějšími metodami (plasma, TIG). Pomocné konzole a objímky jsou páleny laserovým paprskem a příruby výfuku se vyrábí na CNC frézách. Tlumiče výfuku jsou konstruovány tak, aby opticky ladili s designem motocyklu a daly se co nejjednodušším způsobem namontovat na originální svody a držáky.
Každý výfuk RP se dodává jako kompletní montážní set včetně příslušenství a uživatelského návodu. Samozřejmostí je veškerý záruční a pozáruční servis s možností oprav nebo výměny jednotlivých částí výfuku!
Výfuky RP je možné zakoupit, namontovat a případně i naladit přímo výrobcem – pro více informací o této možnosti nás prosíme kontaktujte.
Poznatky získané při nejvyšším zatížení v motocyklových závodech se převádí do výroby standardních výfukových systémů. Než se dostane hotový výrobek k zákazníkovi prochází následujícím procesem:
Na nový model motocyklu se nejprve vyrobí první zkušební tlumič, nebo kompletní systém.
Následuje změření výkonu sériového výfuku a porovnání s vyrobenými prototypy.
Po základním změření se pomocí lambda sondy zkoumá nastavení palivové mapy a nutnost případného doladění.
V případě nutnosti se upravuje palivová mapa v originální řídící jednotce nebo za pomocí Powercomanderu.
U výfuků pro závodní použití, kde se vyžaduje především maximální nárůst výkonu a kroutícího momentu je ladění nutností. Pro tyto účely se provádí kompletní sladění za pomocí plně laditelných řídících jednotek.
Poté se s výfukem najezdí potřebné kilometry a zkoumá se, jaký vliv má výfuk na celkový průběh výkonu a také vliv například na odpojení výfukové přívěry, lambda sondy a katalizátoru (pro závodní účely).
Pokud výfuk nevykazuje negativní vliv na jízdu, výkon a životnost, tak je vyrobena potřebná dokumentace a přípravky a výfuk je zařazen do výrobního programu.
V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem.
Výfuky jsou odzkoušené na motorové brzdě a nevykazují negativní vliv na výkon a nastavení motocyklu.
V ceně jsou vyjímatelné EU tlumící vložky.
řada Evolution Style
Standardně vyráběné výfuky moderního tvaru pro běžné použití vyvinuty pro daný typ motocyklu. V každém tlumiči je vyjímatelná tlumící vložka (tzv. DB killer splňující hlukové EU normy.
Ryze česká Firma RP Motosport Exhaust Tuning pana Roberta Pokorného s patnáctiletou zkušeností ve vývoji a výrobě výfuků pro motocykly nabízí zákazníkům kvalitní výrobky vyvíjené ve spolupráci s předními českými závodníky a ladiči.
Základním materiálem používaným pro výrobu výfukových svodů, tlumičů a příslušenství je nerez ocel určená pro výfukové systémy. Dalším používaným materiálem je především titan, dural a karbon. Tlumících náplní je používáno několik druhů dle stupně zatížení (závodní použití, běžný provoz, 2T, 4T).
Svařování výfukových dílů se provádí nejmodernějšími metodami (plasma, TIG). Pomocné konzole a objímky jsou páleny laserovým paprskem a příruby výfuku se vyrábí na CNC frézách. Tlumiče výfuku jsou konstruovány tak, aby opticky ladili s designem motocyklu a daly se co nejjednodušším způsobem namontovat na originální svody a držáky.
Každý výfuk RP se dodává jako kompletní montážní set včetně příslušenství a uživatelského návodu. Samozřejmostí je veškerý záruční a pozáruční servis s možností oprav nebo výměny jednotlivých částí výfuku!
Výfuky RP je možné zakoupit, namontovat a případně i naladit přímo výrobcem – pro více informací o této možnosti nás prosíme kontaktujte.
Poznatky získané při nejvyšším zatížení v motocyklových závodech se převádí do výroby standardních výfukových systémů. Než se dostane hotový výrobek k zákazníkovi prochází následujícím procesem:
Na nový model motocyklu se nejprve vyrobí první zkušební tlumič, nebo kompletní systém.
Následuje změření výkonu sériového výfuku a porovnání s vyrobenými prototypy.
Po základním změření se pomocí lambda sondy zkoumá nastavení palivové mapy a nutnost případného doladění.
V případě nutnosti se upravuje palivová mapa v originální řídící jednotce nebo za pomocí Powercomanderu.
U výfuků pro závodní použití, kde se vyžaduje především maximální nárůst výkonu a kroutícího momentu je ladění nutností. Pro tyto účely se provádí kompletní sladění za pomocí plně laditelných řídících jednotek.
Poté se s výfukem najezdí potřebné kilometry a zkoumá se, jaký vliv má výfuk na celkový průběh výkonu a také vliv například na odpojení výfukové přívěry, lambda sondy a katalizátoru (pro závodní účely).
Pokud výfuk nevykazuje negativní vliv na jízdu, výkon a životnost, tak je vyrobena potřebná dokumentace a přípravky a výfuk je zařazen do výrobního programu.
Specifikace
HONDA výběr modelu | FMX 650 |
Podobné zboží
Hodnocení
Ermax Sport plexi 48cm - Honda PCX 125 2014-2015
Kód:
43397
Ermax
Vyrobeno ve Francii
Různé odstíny
Záruka kompatibility
obvykle 2 týdny
Kvalitní značkové plexisklo, krátká sportovní varianta, délka 48cm, montáž na orig. úchyty motocyklu.
Barracuda uzávěr nádrže - Honda
Kód:
42700
Barracuda Moto
1-3 týdny
Hliníkový rychlouzávěr palivové nádrže bez nutnosti použití klíče, bajonetový systém uzavírání.
Barracuda sada páček brzda, spojka - Honda CBR600F 2011-2013
Kód:
42705
Barracuda Moto
1-3 týdny
Pár nastavitelných páček, kloub proti zlomení, černé provedení, možnost vyměnitelných barevných koncovek.
Ermax plexi větrný štítek 45cm - Honda CB125F 2015
Kód:
44760
Ermax
Vyrobeno ve Francii
Různé odstíny
Záruka kompatibility
obvykle 2 týdny
Kvalitní značkový plexi štítek, účinná ochrana před větrem, délka 45cm, montážní sada součástí balení.
Ermax Sport plexi 30cm - Honda Forza 125 2015
Kód:
44763
Ermax
Vyrobeno ve Francii
Různé odstíny
Záruka kompatibility
obvykle 2 týdny
Kvalitní značkové plexisklo, krátká sportovní varianta, délka 30cm, montáž na orig. úchyty motocyklu.
Napište komentář nebo hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.
Naposledy zobrazené
Ermax kryty chladiče - Kawasaki Z650RS 2022-2023
Kód:
51246
obvykle 3 týdny
Značkové kryty chladiče, dodávají se bez barvy nebo lakované do originálních barev motocyklu.
Ermax lakovaný štítek - Kawasaki Z900RS 2018-2020
Kód:
50512
obvykle 3 týdny
Kvalitní značkový štítek, účinná ochrana před větrem, dodává se bez barvy nebo v originální laku motocyklu.
Ermax turistické plexi +10cm (47cm) - Suzuki Bandit 650S…
Kód:
45397
obvykle 2 týdny
Kvalitní značkové plexisklo, turistická prodloužená varianta, délka 47cm, montáž na orig. úchyty motocyklu.
Barracuda Aerosport plexi štít - Suzuki GSR750 2011-2015
Kód:
09349
1-3 týdny
Značkový větrný plexi štít, kouřové provedení, ochrana před větrem i skvělý doplněk, montážní sada.
Zboží 146 / 772