Zboží 319 / 772
RP slip-on kužel carbon titan, Husqvarna Nuda 900 R 12-13
Žádné hodnocení. Kód: 37264
Tlumič výfuku (koncovka) s mezisvodem na orig. svod a držáky motocyklu. V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem. Výfuky jsou testované na motorové brzdě a nevykazují negativní vliv na výkon a nastavení motocyklu.
Výrobce:
RP Tuning
Dostupnost: Na objednávku
RP slip-on kužel carbon titan, Husqvarna Nuda 900 R 12-13Tlumič výfuku (koncovka) s mezisvodem na orig. svod a držáky motocyklu.
V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem.
Výfuky jsou testované na motorové brzdě a nevykazují negativní vliv na výkon a nastavení motocyklu.
Výfuk obsahuje vyjímatelnou EU tlumící vložku.
řada Conical Style
Standardně vyráběné výfuky pro běžné použití (po dohodě i racing) tvarově vyvinuty pro daný typ motocyklu. V každém tlumiči je vyjímatelná tlumící vložka splňující hlukové EU normy. Individuelně je možné vyrobit tvarové provedení dle přání zákazníka.
Základním materiálem používaným pro výrobu výfukových svodů, tlumičů a příslušenství je nerez ocel určená pro výfukové systémy. Dalším používaným materiálem je především titan, dural a karbon. Tlumících náplní je používáno několik druhů dle stupně zatížení (závodní použití, běžný provoz, 2T, 4T).
Svařování výfukových dílů se provádí nejmodernějšími metodami (plasma, TIG). Pomocné konzole a objímky jsou páleny laserovým paprskem a příruby výfuku se vyrábí na CNC frézách. Tlumiče výfuku jsou konstruovány tak, aby opticky ladili s designem motocyklu a daly se co nejjednodušším způsobem namontovat na originální svody a držáky.
Každý výfuk RP se dodává jako kompletní montážní set včetně příslušenství a uživatelského návodu. Samozřejmostí je veškerý záruční a pozáruční servis s možností oprav nebo výměny jednotlivých částí výfuku!
Výfuky RP je možné zakoupit, namontovat a případně i naladit přímo výrobcem – pro více informací o této možnosti nás prosíme kontaktujte.
Poznatky získané při nejvyšším zatížení v motocyklových závodech se převádí do výroby standardních výfukových systémů. Než se dostane hotový výrobek k zákazníkovi prochází následujícím procesem:
Na nový model motocyklu se nejprve vyrobí první zkušební tlumič, nebo kompletní systém.
Následuje změření výkonu sériového výfuku a porovnání s vyrobenými prototypy.
Po základním změření se pomocí lambda sondy zkoumá nastavení palivové mapy a nutnost případného doladění.
V případě nutnosti se upravuje palivová mapa v originální řídící jednotce nebo za pomocí Powercomanderu.
U výfuků pro závodní použití, kde se vyžaduje především maximální nárůst výkonu a kroutícího momentu je ladění nutností. Pro tyto účely se provádí kompletní sladění za pomocí plně laditelných řídících jednotek.
Poté se s výfukem najezdí potřebné kilometry a zkoumá se, jaký vliv má výfuk na celkový průběh výkonu a také vliv například na odpojení výfukové přívěry, lambda sondy a katalizátoru (pro závodní účely).
Pokud výfuk nevykazuje negativní vliv na jízdu, výkon a životnost, tak je vyrobena potřebná dokumentace a přípravky a výfuk je zařazen do výrobního programu.
V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem.
Výfuky jsou testované na motorové brzdě a nevykazují negativní vliv na výkon a nastavení motocyklu.
Výfuk obsahuje vyjímatelnou EU tlumící vložku.
řada Conical Style
Standardně vyráběné výfuky pro běžné použití (po dohodě i racing) tvarově vyvinuty pro daný typ motocyklu. V každém tlumiči je vyjímatelná tlumící vložka splňující hlukové EU normy. Individuelně je možné vyrobit tvarové provedení dle přání zákazníka.
Ryze česká Firma RP Motosport Exhaust Tuning pana Roberta Pokorného s patnáctiletou zkušeností ve vývoji a výrobě výfuků pro motocykly nabízí zákazníkům kvalitní výrobky vyvíjené ve spolupráci s předními českými závodníky a ladiči.
Základním materiálem používaným pro výrobu výfukových svodů, tlumičů a příslušenství je nerez ocel určená pro výfukové systémy. Dalším používaným materiálem je především titan, dural a karbon. Tlumících náplní je používáno několik druhů dle stupně zatížení (závodní použití, běžný provoz, 2T, 4T).
Svařování výfukových dílů se provádí nejmodernějšími metodami (plasma, TIG). Pomocné konzole a objímky jsou páleny laserovým paprskem a příruby výfuku se vyrábí na CNC frézách. Tlumiče výfuku jsou konstruovány tak, aby opticky ladili s designem motocyklu a daly se co nejjednodušším způsobem namontovat na originální svody a držáky.
Každý výfuk RP se dodává jako kompletní montážní set včetně příslušenství a uživatelského návodu. Samozřejmostí je veškerý záruční a pozáruční servis s možností oprav nebo výměny jednotlivých částí výfuku!
Výfuky RP je možné zakoupit, namontovat a případně i naladit přímo výrobcem – pro více informací o této možnosti nás prosíme kontaktujte.
Poznatky získané při nejvyšším zatížení v motocyklových závodech se převádí do výroby standardních výfukových systémů. Než se dostane hotový výrobek k zákazníkovi prochází následujícím procesem:
Na nový model motocyklu se nejprve vyrobí první zkušební tlumič, nebo kompletní systém.
Následuje změření výkonu sériového výfuku a porovnání s vyrobenými prototypy.
Po základním změření se pomocí lambda sondy zkoumá nastavení palivové mapy a nutnost případného doladění.
V případě nutnosti se upravuje palivová mapa v originální řídící jednotce nebo za pomocí Powercomanderu.
U výfuků pro závodní použití, kde se vyžaduje především maximální nárůst výkonu a kroutícího momentu je ladění nutností. Pro tyto účely se provádí kompletní sladění za pomocí plně laditelných řídících jednotek.
Poté se s výfukem najezdí potřebné kilometry a zkoumá se, jaký vliv má výfuk na celkový průběh výkonu a také vliv například na odpojení výfukové přívěry, lambda sondy a katalizátoru (pro závodní účely).
Pokud výfuk nevykazuje negativní vliv na jízdu, výkon a životnost, tak je vyrobena potřebná dokumentace a přípravky a výfuk je zařazen do výrobního programu.
Specifikace
HUSQVARNA výběr modelu | Nuda 900 R 12-13 |
Podobné zboží
Hodnocení
Barracuda hliníkový kryt motoru - Husqvarna Norden 901 2022-2023
Kód:
51340
1-2 týdny
Kvalitní hliníkový kryt motoru ve stříbrném eloxovaném provedení.
Barracuda Classic hliníkový štítek 18x23cm - Husqvarna…
Kód:
47492
Barracuda Moto
1-2 týdny
Kvalitní hliníkový větrný štítek, černé nebo stříbrné provedení, ochrana před větrem i skvělý doplněk.
Barracuda boční číslové tabulky - Husqvarna Vitpilen 701…
Kód:
47493
Barracuda Moto
1-2 týdny
Boční hliníkové číslové tabulky, kompletní montážní sada, držáky z oceli, samolepky s čísly dle výběru.
RP slip-on ovál Allcarbon, Husqvarna Nuda 900 R 12-13
Kód:
37261
Na objednávku
Tlumič výfuku (koncovka) s mezisvodem na orig. svod a držáky motocyklu. V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem. Výfuky jsou testované na motorové…
RP slip-on ovál carbon nerez lesk, Husqvarna Nuda 900 R 12-13
Kód:
37258
Na objednávku
Tlumič výfuku (koncovka) s mezisvodem na orig. svod a držáky motocyklu. V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem. Výfuky jsou testované na motorové…
Napište komentář nebo hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.
Naposledy zobrazené
Ermax Aeromax plexi - Suzuki GSXR 1000 R 2005 /2006
Kód:
28500
obvykle 2 týdny
Velmi kvalitní plexi značky Ermax, varianta aeromax je tuningovou modifikací originálního plexi, která zlepšuje aerodynamické vlastnosti vašeho motocyklu. Plexi je opatřeno náporovými prolisy,…
RDmoto PK1 protektory zadní osa - Honda CBR600RR 03-06
Kód:
38474
Na objednávku
Padací protektory do osy zadního kola, které v případě pádu pomohou účinně zabránit poničení kyvné vidlice. Díky své nízké ceně a různému provedení jsou padací protektory také pěkným doplňkem…
RDmoto PHV2 rámové protektory - Yamaha YZF-125R 08-
Kód:
38115
Na objednávku
Klasické padací protektory k uchycení na rám motocyklu, které dokáží v případě pádu znatelně zmírnit, nebo úplně zabránit poškození většinou dost drahých komponent motocyklu. Díky své nízké…
Zboží 319 / 772