Zboží 307 / 772
RP výfukový systém Inox, tlumič ovál carbon Racing Style, Honda CRF 450 R 09-12
Žádné hodnocení. Kód: 37252
Kompletní výfukový systém. Výfuky jsou testovány na motorové brzdě a racing použití. Tlumiče splňují hlukový limit "MAX 2 metry" 115 dB a 94 dB. Výkonový graf, způsoby naladění a veškeré technické informace vám sdělíme osobně nebo emailem. V dodávce je ko
Výrobce:
RP Tuning
Dostupnost: Na objednávku
RP výfukový systém Inox, tlumič ovál carbon Racing Style, Honda CRF 450 R 09-12Kompletní výfukový systém.
Výfuky jsou testovány na motorové brzdě a racing použití.
Tlumiče splňují hlukový limit "MAX 2 metry" 115 dB a 94 dB.
Výkonový graf, způsoby naladění a veškeré technické informace vám sdělíme osobně nebo emailem.
V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem.
řada Racing Style
Standardně vyráběné výfuky pro ON ROAD a OFF ROAD racing použití splňující technické předpisy pro jednotlivé disciplíny. Oproti běžným tlumičům se vyznačují zesílenou vnitřní konstrukcí z tepelně odolnějšího materiálu a kvalitní Racing náplní. Do tlumičů je možná montáž vyjimatelné tlumící vložky.
Základním materiálem používaným pro výrobu výfukových svodů, tlumičů a příslušenství je nerez ocel určená pro výfukové systémy. Dalším používaným materiálem je především titan, dural a karbon. Tlumících náplní je používáno několik druhů dle stupně zatížení (závodní použití, běžný provoz, 2T, 4T).
Svařování výfukových dílů se provádí nejmodernějšími metodami (plasma, TIG). Pomocné konzole a objímky jsou páleny laserovým paprskem a příruby výfuku se vyrábí na CNC frézách. Tlumiče výfuku jsou konstruovány tak, aby opticky ladili s designem motocyklu a daly se co nejjednodušším způsobem namontovat na originální svody a držáky.
Každý výfuk RP se dodává jako kompletní montážní set včetně příslušenství a uživatelského návodu. Samozřejmostí je veškerý záruční a pozáruční servis s možností oprav nebo výměny jednotlivých částí výfuku!
Výfuky RP je možné zakoupit, namontovat a případně i naladit přímo výrobcem – pro více informací o této možnosti nás prosíme kontaktujte.
Poznatky získané při nejvyšším zatížení v motocyklových závodech se převádí do výroby standardních výfukových systémů. Než se dostane hotový výrobek k zákazníkovi prochází následujícím procesem:
Na nový model motocyklu se nejprve vyrobí první zkušební tlumič, nebo kompletní systém.
Následuje změření výkonu sériového výfuku a porovnání s vyrobenými prototypy.
Po základním změření se pomocí lambda sondy zkoumá nastavení palivové mapy a nutnost případného doladění.
V případě nutnosti se upravuje palivová mapa v originální řídící jednotce nebo za pomocí Powercomanderu.
U výfuků pro závodní použití, kde se vyžaduje především maximální nárůst výkonu a kroutícího momentu je ladění nutností. Pro tyto účely se provádí kompletní sladění za pomocí plně laditelných řídících jednotek.
Poté se s výfukem najezdí potřebné kilometry a zkoumá se, jaký vliv má výfuk na celkový průběh výkonu a také vliv například na odpojení výfukové přívěry, lambda sondy a katalizátoru (pro závodní účely).
Pokud výfuk nevykazuje negativní vliv na jízdu, výkon a životnost, tak je vyrobena potřebná dokumentace a přípravky a výfuk je zařazen do výrobního programu.
Výfuky jsou testovány na motorové brzdě a racing použití.
Tlumiče splňují hlukový limit "MAX 2 metry" 115 dB a 94 dB.
Výkonový graf, způsoby naladění a veškeré technické informace vám sdělíme osobně nebo emailem.
V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem.
řada Racing Style
Standardně vyráběné výfuky pro ON ROAD a OFF ROAD racing použití splňující technické předpisy pro jednotlivé disciplíny. Oproti běžným tlumičům se vyznačují zesílenou vnitřní konstrukcí z tepelně odolnějšího materiálu a kvalitní Racing náplní. Do tlumičů je možná montáž vyjimatelné tlumící vložky.
Ryze česká Firma RP Motosport Exhaust Tuning pana Roberta Pokorného s patnáctiletou zkušeností ve vývoji a výrobě výfuků pro motocykly nabízí zákazníkům kvalitní výrobky vyvíjené ve spolupráci s předními českými závodníky a ladiči.
Základním materiálem používaným pro výrobu výfukových svodů, tlumičů a příslušenství je nerez ocel určená pro výfukové systémy. Dalším používaným materiálem je především titan, dural a karbon. Tlumících náplní je používáno několik druhů dle stupně zatížení (závodní použití, běžný provoz, 2T, 4T).
Svařování výfukových dílů se provádí nejmodernějšími metodami (plasma, TIG). Pomocné konzole a objímky jsou páleny laserovým paprskem a příruby výfuku se vyrábí na CNC frézách. Tlumiče výfuku jsou konstruovány tak, aby opticky ladili s designem motocyklu a daly se co nejjednodušším způsobem namontovat na originální svody a držáky.
Každý výfuk RP se dodává jako kompletní montážní set včetně příslušenství a uživatelského návodu. Samozřejmostí je veškerý záruční a pozáruční servis s možností oprav nebo výměny jednotlivých částí výfuku!
Výfuky RP je možné zakoupit, namontovat a případně i naladit přímo výrobcem – pro více informací o této možnosti nás prosíme kontaktujte.
Poznatky získané při nejvyšším zatížení v motocyklových závodech se převádí do výroby standardních výfukových systémů. Než se dostane hotový výrobek k zákazníkovi prochází následujícím procesem:
Na nový model motocyklu se nejprve vyrobí první zkušební tlumič, nebo kompletní systém.
Následuje změření výkonu sériového výfuku a porovnání s vyrobenými prototypy.
Po základním změření se pomocí lambda sondy zkoumá nastavení palivové mapy a nutnost případného doladění.
V případě nutnosti se upravuje palivová mapa v originální řídící jednotce nebo za pomocí Powercomanderu.
U výfuků pro závodní použití, kde se vyžaduje především maximální nárůst výkonu a kroutícího momentu je ladění nutností. Pro tyto účely se provádí kompletní sladění za pomocí plně laditelných řídících jednotek.
Poté se s výfukem najezdí potřebné kilometry a zkoumá se, jaký vliv má výfuk na celkový průběh výkonu a také vliv například na odpojení výfukové přívěry, lambda sondy a katalizátoru (pro závodní účely).
Pokud výfuk nevykazuje negativní vliv na jízdu, výkon a životnost, tak je vyrobena potřebná dokumentace a přípravky a výfuk je zařazen do výrobního programu.
Specifikace
HONDA výběr modelu | CRF 450 R 09-12 |
Podobné zboží
Hodnocení
Ermax Sport plexi 30cm - Honda Forza 125 2015
Kód:
44763
Ermax
Vyrobeno ve Francii
Různé odstíny
Záruka kompatibility
obvykle 2 týdny
Kvalitní značkové plexisklo, krátká sportovní varianta, délka 30cm, montáž na orig. úchyty motocyklu.
Barracuda nastavitelný držák SPZ - Honda CBR600RR 2013-2015
Kód:
42702
Barracuda Moto
1-3 týdny
Kvalitní držák registrační značky, nastavitelný sklon, antivibrační úprava, příprava pro montáž příslušenství.
Ermax podsedlový plast - Honda Forza 125 2015
Kód:
44764
Ermax
Vyrobeno ve Francii
Záruka kompatibility
obvykle 2 týdny
Kvalitní značkový podsedlový plast, dodává se bez barvy nebo lakovaný do originálních barev motocyklu.
Ermax Sport plexi 48cm - Honda PCX 125 2014-2015
Kód:
43397
Ermax
Vyrobeno ve Francii
Různé odstíny
Záruka kompatibility
obvykle 2 týdny
Kvalitní značkové plexisklo, krátká sportovní varianta, délka 48cm, montáž na orig. úchyty motocyklu.
Ermax turistické plexi +12cm (53cm) - PCX 125 2010-2013
Kód:
43414
Ermax
Vyrobeno ve Francii
Různé odstíny
Záruka kompatibility
obvykle 2 týdny
Kvalitní značkové plexisklo, turistická prodloužená varianta, délka 53cm, montáž na orig. úchyty motocyklu.
Napište komentář nebo hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.
Zboží 307 / 772