Zboží 751 / 772
RP výfukový systém Inox + tliumič ovál carbon Inox Racing Style, Yamaha YFM 250/350 R Raptor
Žádné hodnocení. Kód: 37701
Kompletní výfukový systém. Výfuky jsou testovány na motorové brzdě i racing použití. Výkonový graf, způsoby naladění a veškeré technické informace vám sdělíme osobně nebo emailem. V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním n
Výrobce:
RP Tuning
Dostupnost: Na objednávku
RP výfukový systém Inox + tliumič ovál carbon Inox Racing Style, Yamaha YFM 250/350 R RaptorKompletní výfukový systém.
Výfuky jsou testovány na motorové brzdě i racing použití.
Výkonový graf, způsoby naladění a veškeré technické informace vám sdělíme osobně nebo emailem.
V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem. V případě zájmu nabízíme montáž výfukového systému, laditelné řídící jednotky a kompletní sladění na motorové brzdě.
řada Racing Style
Standardně vyráběné výfuky pro ON ROAD a OFF ROAD racing použití splňující technické předpisy pro jednotlivé disciplíny. Oproti běžným tlumičům se vyznačují zesílenou vnitřní konstrukcí z tepelně odolnějšího materiálu a kvalitní Racing náplní. Do tlumičů je možná montáž vyjimatelné tlumící vložky.
Základním materiálem používaným pro výrobu výfukových svodů, tlumičů a příslušenství je nerez ocel určená pro výfukové systémy. Dalším používaným materiálem je především titan, dural a karbon. Tlumících náplní je používáno několik druhů dle stupně zatížení (závodní použití, běžný provoz, 2T, 4T).
Svařování výfukových dílů se provádí nejmodernějšími metodami (plasma, TIG). Pomocné konzole a objímky jsou páleny laserovým paprskem a příruby výfuku se vyrábí na CNC frézách. Tlumiče výfuku jsou konstruovány tak, aby opticky ladili s designem motocyklu a daly se co nejjednodušším způsobem namontovat na originální svody a držáky.
Každý výfuk RP se dodává jako kompletní montážní set včetně příslušenství a uživatelského návodu. Samozřejmostí je veškerý záruční a pozáruční servis s možností oprav nebo výměny jednotlivých částí výfuku!
Výfuky RP je možné zakoupit, namontovat a případně i naladit přímo výrobcem – pro více informací o této možnosti nás prosíme kontaktujte.
Poznatky získané při nejvyšším zatížení v motocyklových závodech se převádí do výroby standardních výfukových systémů. Než se dostane hotový výrobek k zákazníkovi prochází následujícím procesem:
Na nový model motocyklu se nejprve vyrobí první zkušební tlumič, nebo kompletní systém.
Následuje změření výkonu sériového výfuku a porovnání s vyrobenými prototypy.
Po základním změření se pomocí lambda sondy zkoumá nastavení palivové mapy a nutnost případného doladění.
V případě nutnosti se upravuje palivová mapa v originální řídící jednotce nebo za pomocí Powercomanderu.
U výfuků pro závodní použití, kde se vyžaduje především maximální nárůst výkonu a kroutícího momentu je ladění nutností. Pro tyto účely se provádí kompletní sladění za pomocí plně laditelných řídících jednotek.
Poté se s výfukem najezdí potřebné kilometry a zkoumá se, jaký vliv má výfuk na celkový průběh výkonu a také vliv například na odpojení výfukové přívěry, lambda sondy a katalizátoru (pro závodní účely).
Pokud výfuk nevykazuje negativní vliv na jízdu, výkon a životnost, tak je vyrobena potřebná dokumentace a přípravky a výfuk je zařazen do výrobního programu.
Výfuky jsou testovány na motorové brzdě i racing použití.
Výkonový graf, způsoby naladění a veškeré technické informace vám sdělíme osobně nebo emailem.
V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem. V případě zájmu nabízíme montáž výfukového systému, laditelné řídící jednotky a kompletní sladění na motorové brzdě.
řada Racing Style
Standardně vyráběné výfuky pro ON ROAD a OFF ROAD racing použití splňující technické předpisy pro jednotlivé disciplíny. Oproti běžným tlumičům se vyznačují zesílenou vnitřní konstrukcí z tepelně odolnějšího materiálu a kvalitní Racing náplní. Do tlumičů je možná montáž vyjimatelné tlumící vložky.
Ryze česká Firma RP Motosport Exhaust Tuning pana Roberta Pokorného s patnáctiletou zkušeností ve vývoji a výrobě výfuků pro motocykly nabízí zákazníkům kvalitní výrobky vyvíjené ve spolupráci s předními českými závodníky a ladiči.
Základním materiálem používaným pro výrobu výfukových svodů, tlumičů a příslušenství je nerez ocel určená pro výfukové systémy. Dalším používaným materiálem je především titan, dural a karbon. Tlumících náplní je používáno několik druhů dle stupně zatížení (závodní použití, běžný provoz, 2T, 4T).
Svařování výfukových dílů se provádí nejmodernějšími metodami (plasma, TIG). Pomocné konzole a objímky jsou páleny laserovým paprskem a příruby výfuku se vyrábí na CNC frézách. Tlumiče výfuku jsou konstruovány tak, aby opticky ladili s designem motocyklu a daly se co nejjednodušším způsobem namontovat na originální svody a držáky.
Každý výfuk RP se dodává jako kompletní montážní set včetně příslušenství a uživatelského návodu. Samozřejmostí je veškerý záruční a pozáruční servis s možností oprav nebo výměny jednotlivých částí výfuku!
Výfuky RP je možné zakoupit, namontovat a případně i naladit přímo výrobcem – pro více informací o této možnosti nás prosíme kontaktujte.
Poznatky získané při nejvyšším zatížení v motocyklových závodech se převádí do výroby standardních výfukových systémů. Než se dostane hotový výrobek k zákazníkovi prochází následujícím procesem:
Na nový model motocyklu se nejprve vyrobí první zkušební tlumič, nebo kompletní systém.
Následuje změření výkonu sériového výfuku a porovnání s vyrobenými prototypy.
Po základním změření se pomocí lambda sondy zkoumá nastavení palivové mapy a nutnost případného doladění.
V případě nutnosti se upravuje palivová mapa v originální řídící jednotce nebo za pomocí Powercomanderu.
U výfuků pro závodní použití, kde se vyžaduje především maximální nárůst výkonu a kroutícího momentu je ladění nutností. Pro tyto účely se provádí kompletní sladění za pomocí plně laditelných řídících jednotek.
Poté se s výfukem najezdí potřebné kilometry a zkoumá se, jaký vliv má výfuk na celkový průběh výkonu a také vliv například na odpojení výfukové přívěry, lambda sondy a katalizátoru (pro závodní účely).
Pokud výfuk nevykazuje negativní vliv na jízdu, výkon a životnost, tak je vyrobena potřebná dokumentace a přípravky a výfuk je zařazen do výrobního programu.
Specifikace
YAMAHA výběr modelu | YFM 250/350 R Raptor |
Podobné zboží
Hodnocení
Barracuda Aerosport plexi štítek 31x33cm - Ducati Monster…
Kód:
51035
1-2 týdny
Kvalitní větrný plexi štítek, tmavé kouřové provedení, ochrana před větrem i skvělý doplněk, montážní sada.
Barracuda zadní blatník s krytem řetězu - Yamaha MT-09 2013-2015
Kód:
42716
Barracuda Moto
1-3 týdny
Krytu řetězu z černě anodizovaného hliníku, montážní materiál součástí balení, skvělý funkční doplněk.
Barracuda Aerosport plexi štít - Yamaha MT-09 2013-2015
Kód:
42718
Barracuda Moto
1-3 týdny
Značkový větrný plexi štít, kouřové provedení, ochrana před větrem i skvělý doplněk, montážní sada.
Ermax podsedlový plast s držákem SPZ - Yamaha MT-07 2021,…
Kód:
50941-2
obvykle 3 týdny
Kvalitní značkový podsedlový plast s držákem SPZ, plastová část bez barvy nebo v originálním laku motocyklu.
Barracuda sada páček brzda, spojka - Yamaha YZF-R1 2004-2008
Kód:
42712
Barracuda Moto
1-3 týdny
Pár nastavitelných páček, kloub proti zlomení, černé provedení, možnost vyměnitelných barevných koncovek.
Napište komentář nebo hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.
Naposledy zobrazené
Barracuda sada páček spojka, brzda - Honda Forza 750 2021-2022
Kód:
51045
1-2 týdny
Set nastavitelných páček, kloub proti zlomení, černé provedení, možnost vyměnitelných barevných koncovek.
RDmoto PK1 protektory zadní osa - Yamaha R6 99-02
Kód:
38536
Na objednávku
Padací protektory do osy zadního kola, které v případě pádu pomohou účinně zabránit poničení kyvné vidlice. Díky své nízké ceně a různému provedení jsou padací protektory také pěkným doplňkem…
Ermax turistické plexi + 5 cm - Suzuki GSXR 1300 R…
Kód:
28918
obvykle 2 týdny
Velmi kvalitní plexi značky Ermax, turistické plexi je prodloužená varianta originálního plexi o udanou délku. U modelů, které vyžadují montážní sadu, je tato sada vždy součástí dodávky.
Ermax zadní blatník bez barvy - Kawasaki Z 1000 2007 /2009
Kód:
24979
obvykle 2 týdny
Blatník značky Ermax na motocykl, vyroben z materiálu ABS, součástí blatníku je kryt řetězu. U modelů, které to vyžadují, je součástí balení montážní sada.
Zboží 751 / 772