Zboží 644 / 772
RP výfukový systém Inox, tlumič ovál carbon Inox Racing Style, Suzuki RMZ 250 10-14
Žádné hodnocení. Kód: 37594
Kompletní výfukový systém. Výfuky jsou testovány na motorové brzdě a racing použití. Splňují hlukový limit 94 dBa a "MAX 2 metry". Výkonový graf, způsoby naladění a veškeré technické informace vám sdělíme osobně nebo emailem. V dodávce je kompletní montáž
Výrobce:
RP Tuning
Dostupnost: Na objednávku
RP výfukový systém Inox, tlumič ovál carbon Inox Racing Style, Suzuki RMZ 250 10-14Kompletní výfukový systém.
Výfuky jsou testovány na motorové brzdě a racing použití.
Splňují hlukový limit 94 dBa a "MAX 2 metry".
Výkonový graf, způsoby naladění a veškeré technické informace vám sdělíme osobně nebo emailem.
V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem.
řada Racing Style
Standardně vyráběné výfuky pro ON ROAD a OFF ROAD racing použití splňující technické předpisy pro jednotlivé disciplíny. Oproti běžným tlumičům se vyznačují zesílenou vnitřní konstrukcí z tepelně odolnějšího materiálu a kvalitní Racing náplní. Do tlumičů je možná montáž vyjimatelné tlumící vložky.
Základním materiálem používaným pro výrobu výfukových svodů, tlumičů a příslušenství je nerez ocel určená pro výfukové systémy. Dalším používaným materiálem je především titan, dural a karbon. Tlumících náplní je používáno několik druhů dle stupně zatížení (závodní použití, běžný provoz, 2T, 4T).
Svařování výfukových dílů se provádí nejmodernějšími metodami (plasma, TIG). Pomocné konzole a objímky jsou páleny laserovým paprskem a příruby výfuku se vyrábí na CNC frézách. Tlumiče výfuku jsou konstruovány tak, aby opticky ladili s designem motocyklu a daly se co nejjednodušším způsobem namontovat na originální svody a držáky.
Každý výfuk RP se dodává jako kompletní montážní set včetně příslušenství a uživatelského návodu. Samozřejmostí je veškerý záruční a pozáruční servis s možností oprav nebo výměny jednotlivých částí výfuku!
Výfuky RP je možné zakoupit, namontovat a případně i naladit přímo výrobcem – pro více informací o této možnosti nás prosíme kontaktujte.
Poznatky získané při nejvyšším zatížení v motocyklových závodech se převádí do výroby standardních výfukových systémů. Než se dostane hotový výrobek k zákazníkovi prochází následujícím procesem:
Na nový model motocyklu se nejprve vyrobí první zkušební tlumič, nebo kompletní systém.
Následuje změření výkonu sériového výfuku a porovnání s vyrobenými prototypy.
Po základním změření se pomocí lambda sondy zkoumá nastavení palivové mapy a nutnost případného doladění.
V případě nutnosti se upravuje palivová mapa v originální řídící jednotce nebo za pomocí Powercomanderu.
U výfuků pro závodní použití, kde se vyžaduje především maximální nárůst výkonu a kroutícího momentu je ladění nutností. Pro tyto účely se provádí kompletní sladění za pomocí plně laditelných řídících jednotek.
Poté se s výfukem najezdí potřebné kilometry a zkoumá se, jaký vliv má výfuk na celkový průběh výkonu a také vliv například na odpojení výfukové přívěry, lambda sondy a katalizátoru (pro závodní účely).
Pokud výfuk nevykazuje negativní vliv na jízdu, výkon a životnost, tak je vyrobena potřebná dokumentace a přípravky a výfuk je zařazen do výrobního programu.
Výfuky jsou testovány na motorové brzdě a racing použití.
Splňují hlukový limit 94 dBa a "MAX 2 metry".
Výkonový graf, způsoby naladění a veškeré technické informace vám sdělíme osobně nebo emailem.
V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem.
řada Racing Style
Standardně vyráběné výfuky pro ON ROAD a OFF ROAD racing použití splňující technické předpisy pro jednotlivé disciplíny. Oproti běžným tlumičům se vyznačují zesílenou vnitřní konstrukcí z tepelně odolnějšího materiálu a kvalitní Racing náplní. Do tlumičů je možná montáž vyjimatelné tlumící vložky.
Ryze česká Firma RP Motosport Exhaust Tuning pana Roberta Pokorného s patnáctiletou zkušeností ve vývoji a výrobě výfuků pro motocykly nabízí zákazníkům kvalitní výrobky vyvíjené ve spolupráci s předními českými závodníky a ladiči.
Základním materiálem používaným pro výrobu výfukových svodů, tlumičů a příslušenství je nerez ocel určená pro výfukové systémy. Dalším používaným materiálem je především titan, dural a karbon. Tlumících náplní je používáno několik druhů dle stupně zatížení (závodní použití, běžný provoz, 2T, 4T).
Svařování výfukových dílů se provádí nejmodernějšími metodami (plasma, TIG). Pomocné konzole a objímky jsou páleny laserovým paprskem a příruby výfuku se vyrábí na CNC frézách. Tlumiče výfuku jsou konstruovány tak, aby opticky ladili s designem motocyklu a daly se co nejjednodušším způsobem namontovat na originální svody a držáky.
Každý výfuk RP se dodává jako kompletní montážní set včetně příslušenství a uživatelského návodu. Samozřejmostí je veškerý záruční a pozáruční servis s možností oprav nebo výměny jednotlivých částí výfuku!
Výfuky RP je možné zakoupit, namontovat a případně i naladit přímo výrobcem – pro více informací o této možnosti nás prosíme kontaktujte.
Poznatky získané při nejvyšším zatížení v motocyklových závodech se převádí do výroby standardních výfukových systémů. Než se dostane hotový výrobek k zákazníkovi prochází následujícím procesem:
Na nový model motocyklu se nejprve vyrobí první zkušební tlumič, nebo kompletní systém.
Následuje změření výkonu sériového výfuku a porovnání s vyrobenými prototypy.
Po základním změření se pomocí lambda sondy zkoumá nastavení palivové mapy a nutnost případného doladění.
V případě nutnosti se upravuje palivová mapa v originální řídící jednotce nebo za pomocí Powercomanderu.
U výfuků pro závodní použití, kde se vyžaduje především maximální nárůst výkonu a kroutícího momentu je ladění nutností. Pro tyto účely se provádí kompletní sladění za pomocí plně laditelných řídících jednotek.
Poté se s výfukem najezdí potřebné kilometry a zkoumá se, jaký vliv má výfuk na celkový průběh výkonu a také vliv například na odpojení výfukové přívěry, lambda sondy a katalizátoru (pro závodní účely).
Pokud výfuk nevykazuje negativní vliv na jízdu, výkon a životnost, tak je vyrobena potřebná dokumentace a přípravky a výfuk je zařazen do výrobního programu.
Specifikace
SUZUKI výběr modelu | RMZ 250 10-13 |
Podobné zboží
Hodnocení
Barracuda sada páček brzda, spojka - Suzuki SV650 /S 2003-2006
Kód:
42740
Barracuda Moto
1-3 týdny
Pár nastavitelných páček, kloub proti zlomení, černé provedení, možnost vyměnitelných barevných koncovek.
Ermax podsedlový plast - Suzuki Bandit 1250SA 2015
Kód:
44790
Ermax
Vyrobeno ve Francii
Záruka kompatibility
obvykle 2 týdny
Kvalitní značkový podsedlový plast, dodává se bez barvy nebo lakovaný do originálních barev motocyklu.
Barracuda sada páček brzda, spojka - Suzuki GSR750 2011-2015
Kód:
42742
Barracuda Moto
1-3 týdny
Pár nastavitelných páček, kloub proti zlomení, černé provedení, možnost vyměnitelných barevných koncovek.
Barracuda uzávěr nádrže - Suzuki
Kód:
42741
Barracuda Moto
1-3 týdny
Hliníkový rychlouzávěr palivové nádrže bez nutnosti použití klíče, bajonetový systém uzavírání.
Ermax kryt sedla spolujezdce - Suzuki GSX-S1000 2015
Kód:
44683
Ermax
Vyrobeno ve Francii
Záruka kompatibility
některé varianty skladem
Kvalitní značkový kryt zadního sedla, dodává se bez barvy nebo lakovaný do originálních barev motocyklu.
Napište komentář nebo hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.
Zboží 644 / 772