Zboží 473 / 772
RP výfukový systém Inox, tlumič ovál carbon titan, KTM 450 SXF 09-13
Žádné hodnocení. Kód: 37421
Kompletní výfukový systém. Výfuky jsou testovány na motorové brzdě a racing použití. Splňují hlukový limit "MAX 2 metry". Výkonový garf, způsoby naladění a veškeré technické informace vám sdělíme osobně nebo emaiem. V dodávce je kompletní montážní set s v
Výrobce:
RP Tuning
Dostupnost: Na objednávku
RP výfukový systém Inox, tlumič ovál carbon titan, KTM 450 SXF 09-13Kompletní výfukový systém.
Výfuky jsou testovány na motorové brzdě a racing použití.
Splňují hlukový limit "MAX 2 metry".
Výkonový garf, způsoby naladění a veškeré technické informace vám sdělíme osobně nebo emaiem.
V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem.
řada Evolution Style
Standardně vyráběné výfuky moderního tvaru pro běžné použití vyvinuty pro daný typ motocyklu. V každém tlumiči je vyjímatelná tlumící vložka (tzv. DB killer splňující hlukové EU normy.
Základním materiálem používaným pro výrobu výfukových svodů, tlumičů a příslušenství je nerez ocel určená pro výfukové systémy. Dalším používaným materiálem je především titan, dural a karbon. Tlumících náplní je používáno několik druhů dle stupně zatížení (závodní použití, běžný provoz, 2T, 4T).
Svařování výfukových dílů se provádí nejmodernějšími metodami (plasma, TIG). Pomocné konzole a objímky jsou páleny laserovým paprskem a příruby výfuku se vyrábí na CNC frézách. Tlumiče výfuku jsou konstruovány tak, aby opticky ladili s designem motocyklu a daly se co nejjednodušším způsobem namontovat na originální svody a držáky.
Každý výfuk RP se dodává jako kompletní montážní set včetně příslušenství a uživatelského návodu. Samozřejmostí je veškerý záruční a pozáruční servis s možností oprav nebo výměny jednotlivých částí výfuku!
Výfuky RP je možné zakoupit, namontovat a případně i naladit přímo výrobcem – pro více informací o této možnosti nás prosíme kontaktujte.
Poznatky získané při nejvyšším zatížení v motocyklových závodech se převádí do výroby standardních výfukových systémů. Než se dostane hotový výrobek k zákazníkovi prochází následujícím procesem:
Na nový model motocyklu se nejprve vyrobí první zkušební tlumič, nebo kompletní systém.
Následuje změření výkonu sériového výfuku a porovnání s vyrobenými prototypy.
Po základním změření se pomocí lambda sondy zkoumá nastavení palivové mapy a nutnost případného doladění.
V případě nutnosti se upravuje palivová mapa v originální řídící jednotce nebo za pomocí Powercomanderu.
U výfuků pro závodní použití, kde se vyžaduje především maximální nárůst výkonu a kroutícího momentu je ladění nutností. Pro tyto účely se provádí kompletní sladění za pomocí plně laditelných řídících jednotek.
Poté se s výfukem najezdí potřebné kilometry a zkoumá se, jaký vliv má výfuk na celkový průběh výkonu a také vliv například na odpojení výfukové přívěry, lambda sondy a katalizátoru (pro závodní účely).
Pokud výfuk nevykazuje negativní vliv na jízdu, výkon a životnost, tak je vyrobena potřebná dokumentace a přípravky a výfuk je zařazen do výrobního programu.
Výfuky jsou testovány na motorové brzdě a racing použití.
Splňují hlukový limit "MAX 2 metry".
Výkonový garf, způsoby naladění a veškeré technické informace vám sdělíme osobně nebo emaiem.
V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem.
řada Evolution Style
Standardně vyráběné výfuky moderního tvaru pro běžné použití vyvinuty pro daný typ motocyklu. V každém tlumiči je vyjímatelná tlumící vložka (tzv. DB killer splňující hlukové EU normy.
Ryze česká Firma RP Motosport Exhaust Tuning pana Roberta Pokorného s patnáctiletou zkušeností ve vývoji a výrobě výfuků pro motocykly nabízí zákazníkům kvalitní výrobky vyvíjené ve spolupráci s předními českými závodníky a ladiči.
Základním materiálem používaným pro výrobu výfukových svodů, tlumičů a příslušenství je nerez ocel určená pro výfukové systémy. Dalším používaným materiálem je především titan, dural a karbon. Tlumících náplní je používáno několik druhů dle stupně zatížení (závodní použití, běžný provoz, 2T, 4T).
Svařování výfukových dílů se provádí nejmodernějšími metodami (plasma, TIG). Pomocné konzole a objímky jsou páleny laserovým paprskem a příruby výfuku se vyrábí na CNC frézách. Tlumiče výfuku jsou konstruovány tak, aby opticky ladili s designem motocyklu a daly se co nejjednodušším způsobem namontovat na originální svody a držáky.
Každý výfuk RP se dodává jako kompletní montážní set včetně příslušenství a uživatelského návodu. Samozřejmostí je veškerý záruční a pozáruční servis s možností oprav nebo výměny jednotlivých částí výfuku!
Výfuky RP je možné zakoupit, namontovat a případně i naladit přímo výrobcem – pro více informací o této možnosti nás prosíme kontaktujte.
Poznatky získané při nejvyšším zatížení v motocyklových závodech se převádí do výroby standardních výfukových systémů. Než se dostane hotový výrobek k zákazníkovi prochází následujícím procesem:
Na nový model motocyklu se nejprve vyrobí první zkušební tlumič, nebo kompletní systém.
Následuje změření výkonu sériového výfuku a porovnání s vyrobenými prototypy.
Po základním změření se pomocí lambda sondy zkoumá nastavení palivové mapy a nutnost případného doladění.
V případě nutnosti se upravuje palivová mapa v originální řídící jednotce nebo za pomocí Powercomanderu.
U výfuků pro závodní použití, kde se vyžaduje především maximální nárůst výkonu a kroutícího momentu je ladění nutností. Pro tyto účely se provádí kompletní sladění za pomocí plně laditelných řídících jednotek.
Poté se s výfukem najezdí potřebné kilometry a zkoumá se, jaký vliv má výfuk na celkový průběh výkonu a také vliv například na odpojení výfukové přívěry, lambda sondy a katalizátoru (pro závodní účely).
Pokud výfuk nevykazuje negativní vliv na jízdu, výkon a životnost, tak je vyrobena potřebná dokumentace a přípravky a výfuk je zařazen do výrobního programu.
Specifikace
KTM výběr modelu | 450 SXF 09-13 |
Podobné zboží
Hodnocení
Ermax Sport plexi větrný štítek 22cm - KTM 125 Duke 2011-2014
Kód:
45582
Ermax
Vyrobeno ve Francii
Různé odstíny
Záruka kompatibility
obvykle 2 týdny
Kvalitní značkový plexi štítek, krátká sportovní varianta, délka 22cm, montážní sada součástí balení.
RP koncovka ovál carbon /titan Racing Style - KTM 350 EXC…
Kód:
45095
Na objednávku
Kvalitní laděný tlumič výfuku, Enduro Racing Style, úžasný vzhled a sportovně hutný zvuk.
Barracuda kabelové adaptéry pro blinkry - MV Agusta
Kód:
42791
Barracuda Moto
1-3 týdny
Kabelové adaptéry pro připojení blinkrů Barracuda k originálním konektorům motocyklů MV Agusta.
Ermax originální plexi - KTM Adventure 1190 (2013-2015) ,…
Kód:
44179
Ermax
Vyrobeno ve Francii
Různé odstíny
Záruka kompatibility
obvykle 2 týdny
Kvalitní značková náhrada orig. plexiskla motocyklu - stejný tvar, rozměry, úchyty a funkčnost.
RP koncovka průměr 100mm nerez mat - KTM 450 SX-F 2011-2015
Kód:
45096
Na objednávku
Kvalitní laděný tlumič výfuku, Cross Racing Style, úžasný vzhled a sportovně hutný zvuk.
Napište komentář nebo hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.
Naposledy zobrazené
RDmoto PV1 protektory přední osa - Suzuki GSF 1250 S…
Kód:
38356
Na objednávku
Padací protektory do osy předního kola, které v případě pádu pomohou účinně zabránit poničení spodní části vidlic a brzdového systému motocyklu. Díky své nízké ceně a různému provedení jsou…
Ermax originální plexi 26cm - Honda NC700S 2012-2013
Kód:
44924
některé varianty skladem
Kvalitní značková náhrada orig. plexiskla motocyklu - stejný tvar, rozměry, úchyty a funkčnost.
Ermax turistické plexi + 18 cm - Honda XLV 600 Transalp…
Kód:
23747
obvykle 2 týdny
Velmi kvalitní plexi značky Ermax, turistické plexi je prodloužená varianta originálního plexi o udanou délku. U modelů, které vyžadují montážní sadu, je tato sada vždy součástí dodávky.
Barracuda nastavitelný držák SPZ - Aprilia Dorsoduro 750…
Kód:
09125
1-3 týdny
Kvalitní držák registrační značky, nastavitelný sklon, antivibrační úprava, příprava pro montáž příslušenství.
Zboží 473 / 772