Domů / Všechny moto doplňky / Výfuky
RP výfukový systém Inox, tlumič ovál carbon titan Racing Style, KTM 250 SXF 11-13 - 1
RP výfukový systém Inox, tlumič ovál carbon titan Racing Style, KTM 250 SXF 11-13 - 2
RP výfukový systém Inox, tlumič ovál carbon titan Racing Style, KTM 250 SXF 11-13 - 3
RP výfukový systém Inox, tlumič ovál carbon titan Racing Style, KTM 250 SXF 11-13 - 1/3RP výfukový systém Inox, tlumič ovál carbon titan Racing Style, KTM 250 SXF 11-13 - 2/3RP výfukový systém Inox, tlumič ovál carbon titan Racing Style, KTM 250 SXF 11-13 - 3/3

RP výfukový systém Inox, tlumič ovál carbon titan Racing Style, KTM 250 SXF 11-13


Žádné hodnocení. Kód: 37414
Kompletní výfukový systém. Výfuky jsou testovány na motorové brzdě a racing použití. Splňují hlukový limit 94 dBa a "MAX 2 metry". Výkonový graf, způsoby naladění a veškeré technické informace vám sdělíme osobně nebo emailem. V dodávce je kompletní montáž
Výrobce: RP Tuning
Dostupnost: Na objednávku
18.880 Kč , plus doprava
 
RP výfukový systém Inox, tlumič ovál carbon titan Racing Style, KTM 250 SXF 11-13Kompletní výfukový systém.

Výfuky jsou testovány na motorové brzdě a racing použití.

Splňují hlukový limit 94 dBa a "MAX 2 metry".

Výkonový graf, způsoby naladění a veškeré technické informace vám sdělíme osobně nebo emailem.

V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem.


řada Racing Style

Standardně vyráběné výfuky pro ON ROAD a OFF ROAD racing použití splňující technické předpisy pro jednotlivé disciplíny. Oproti běžným tlumičům se vyznačují zesílenou vnitřní konstrukcí z tepelně odolnějšího materiálu a kvalitní Racing náplní. Do tlumičů je možná montáž vyjimatelné tlumící vložky.

 


 

Ryze česká Firma RP Motosport Exhaust Tuning pana Roberta Pokorného s patnáctiletou zkušeností ve vývoji a výrobě výfuků pro motocykly nabízí zákazníkům kvalitní výrobky vyvíjené ve spolupráci s předními českými závodníky a ladiči.

Základním materiálem používaným pro výrobu výfukových svodů, tlumičů a příslušenství je nerez ocel určená pro výfukové systémy. Dalším používaným materiálem je především titan, dural a karbon. Tlumících náplní je používáno několik druhů dle stupně zatížení (závodní použití, běžný provoz, 2T, 4T).

Svařování výfukových dílů se provádí nejmodernějšími metodami (plasma, TIG). Pomocné konzole a objímky jsou páleny laserovým paprskem a příruby výfuku se vyrábí na CNC frézách. Tlumiče výfuku jsou konstruovány tak, aby opticky ladili s designem motocyklu a daly se co nejjednodušším způsobem namontovat na originální svody a držáky.

Každý výfuk RP se dodává jako kompletní montážní set včetně příslušenství a uživatelského návodu. Samozřejmostí je veškerý záruční a pozáruční servis s možností oprav nebo výměny jednotlivých částí výfuku!

Výfuky RP je možné zakoupit, namontovat a případně i naladit přímo výrobcem – pro více informací o této možnosti nás prosíme kontaktujte.


Poznatky získané při nejvyšším zatížení v motocyklových závodech se převádí do výroby standardních výfukových systémů. Než se dostane hotový výrobek k zákazníkovi prochází následujícím procesem:

Na nový model motocyklu se nejprve vyrobí první zkušební tlumič, nebo kompletní systém.

Následuje změření výkonu sériového výfuku a porovnání s vyrobenými prototypy.

Po základním změření se pomocí lambda sondy zkoumá nastavení palivové mapy a nutnost případného doladění.

V případě nutnosti se upravuje palivová mapa v originální řídící jednotce nebo za pomocí Powercomanderu.

U výfuků pro závodní použití, kde se vyžaduje především maximální nárůst výkonu a kroutícího momentu je ladění nutností. Pro tyto účely se provádí kompletní sladění za pomocí plně laditelných řídících jednotek.

Poté se s výfukem najezdí potřebné kilometry a zkoumá se, jaký vliv má výfuk na celkový průběh výkonu a také vliv například na odpojení výfukové přívěry, lambda sondy a katalizátoru (pro závodní účely).

Pokud výfuk nevykazuje negativní vliv na jízdu, výkon a životnost, tak je vyrobena potřebná dokumentace a přípravky a výfuk je zařazen do výrobního programu.
Specifikace
KTM výběr modelu 250 SXF 11-13
Podobné zboží
Ermax turistické plexi +5cm - KTM Adventure 1190 (2013-2015), 1050 (2015) Ermax turistické plexi +5cm - KTM Adventure 1190… Kód: 44180 Ermax Ermax Vyrobeno ve Francii Vyrobeno ve Francii Různé odstíny Různé odstíny Záruka kompatibility Záruka kompatibility
obvykle 2 týdny
Kvalitní značkové plexisklo, turistická prodloužená varianta, délka +5cm, montáž na orig. úchyty motocyklu.
od 4.200 Kč
Detail
RP výfukový systém ovál carbon/titan - KTM 525 XC 2007-2013 RP výfukový systém ovál carbon /titan - KTM 525 XC 2007-2013 Kód: 45101
Na objednávku
Kvalitní racing výfukový systém, kompletní montážní set.
25.990 Kč
Detail
RP koncovka Conical carbon/nerez mat - KTM 1290 Super Duke R 2014-2015 RP koncovka Conical carbon /nerez mat - KTM 1290 Super… Kód: 45092
Na objednávku
Kvalitní laděný tlumič výfuku, verze s katem, montážní set s mezisvodem, úžasný vzhled a sportovně hutný zvuk.
10.900 Kč
Detail
Ermax originální plexi - KTM Adventure 1190 (2013-2015), 1050 (2015) Ermax originální plexi - KTM Adventure 1190 (2013-2015) ,… Kód: 44179 Ermax Ermax Vyrobeno ve Francii Vyrobeno ve Francii Různé odstíny Různé odstíny Záruka kompatibility Záruka kompatibility
obvykle 2 týdny
Kvalitní značková náhrada orig. plexiskla motocyklu - stejný tvar, rozměry, úchyty a funkčnost.
od 3.875 Kč
Detail
RP koncovka průměr 100mm nerez mat - KTM 450 SX-F 2011-2015 RP koncovka průměr 100mm nerez mat - KTM 450 SX-F 2011-2015 Kód: 45096
Na objednávku
Kvalitní laděný tlumič výfuku, Cross Racing Style, úžasný vzhled a sportovně hutný zvuk.
10.160 Kč
Detail
Hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.
Naposledy zobrazené
Ermax zadní blatník s krytem řetězu - Kawasaki Versys 650 2015-2017 Ermax zadní blatník s krytem řetězu - Kawasaki Versys 650… Kód: 45249
obvykle 3 týdny
Značkový zadní blatník s krytem řetězu, dodává se bez barvy nebo lakovaný do orig. barev motocyklu.
od 4.275 Kč
Detail
RDmoto PV2 protektory přední osa - Yamaha FZS 1000 Fazer 01-05 RDmoto PV2 protektory přední osa - Yamaha FZS 1000 Fazer 01-05 Kód: 38466
Na objednávku
Padací protektory do osy předního kola, které v případě pádu pomohou účinně zabránit poničení spodní části vidlic a brzdového systému motocyklu. Díky své nízké ceně a různému provedení jsou…
1.065 Kč
Detail
Ermax turistické plexi 58cm - Yamaha XMax 300 2017-2019 Ermax turistické plexi 58cm - Yamaha XMax 300 2017-2019 Kód: 50420
obvykle 3 týdny
Kvalitní značkové plexisklo, turistická prodloužená varianta, délka 58cm, montáž na orig. úchyty motocyklu.
od 3.025 Kč
Detail