Doplnit obchodbí podmínky

 

    DOPRAVA
      Doprava již od 124 Kč
 
 
     PLATBA
      Široké možnosti platby!

 

eshop pro motorkáře

NOVÝ A JEŠTĚ LEPŠÍ MOTOMANIAC.CZ

 

Jsme internetový obchod pro všechny motorkáře, nyní se zcela novou podobou! Nový není pouze vzhled, ale hlavně jednoduché a přehledné uspořádání, vyhledávání a filtrování produktů. Vlevo jsme umístili přehledné menu kategorií, prostor pro zobrazení zboží jsme zvětšili a vše ostatní jsme zjednodušili, aby celé nakupování od výběru zboží, vložení do košíku až po dokončení objednávky bylo pro Vás o poznání příjemnější.

Anketa
Jakou mašinu sedláte?
14 % (280)
28 % (551)
26 % (514)
17 % (344)
4 % (87)
11 % (220)

Celkem hlasovalo: 1996

Dodací a platební podmínky

CENY DOPRAVY

 

Česká pošta, převod na účet, platební karta, PayU 134 Kč
1-2 pracovní dni, pojištění v hodnotě objednávky  
   
Česká pošta, dobírka 149 Kč
1-2 pracovní dni, pojištění v hodnotě objednávky  
     
     
     
     
PPL, převod na účet, platební karta, PayU 124 Kč
1-2 pracovní dni, pojištění v hodnotě objednávky  
   
PPL, dobírka 139 Kč
1-2 pracovní dni, pojištění v hodnotě objednávky  
     
     
     
     
Osobní odběr Vlachovo Březí ZDARMA
Zboží je možné vyzvednout až po vyzvání  
   
Osobní odběr Prachatice ZDARMA
Zboží je možné vyzvednout až po vyzvání  

 

 

 

PLATEBNÍ PODMÍNKY

 

Máme pro Vás kompletní nabídku platebních možností. Můžete zvolit dobírku, bankovní převod, platební kartu, platbu přes Vaše internetové bankovnictví, složenku České pošty, nebo terminál Sazka. Navíc vše zvládnete rychle, jednoduše, pohodlně a především bezpečně.

 

DOBÍRKA

Zboží bude zasláno na dobírku, celou částku za objednávku uhradí zákazník doručovateli přepravní společnosti při převzetí zásilky.

 

PŘEVOD NA ÚČET

Platba za zboží předem provedená bankovním převodem z účtu zákazníka vedeným u jakékoliv banky na účet prodejce. Při objednání skladového zboží, můžete pokyn k platbě podat ihned po vytvoření objednávky. U zboží na externím skladu, nebo zboží, které není skladem, vyčkejte před podáním pokynu k platbě na naše potvrzení o dostupnosti zboží.

 

Platební údaje:

číslo účtu: 2500292192/2010
variabilní symbol: číslo Vaší objednávky např. 1068

Údaje k platbě naleznete také v potvrzení objednávky, které obdržíte na e-mail.

 

PLATBA HOTOVĚ

Hotovostní platba při osobní odběru zboží v našich výdejních místech. V prodejně Wildstyle v Prachaticích máte po předchozí domluvě také možnost platby platební kartou přes terminál.

 

PLATBA KARTOU A DALŠÍ PLATBY PAYU

    Při placení za zboží předem na internetu jde především o rychlost a bezpečnost. Za objednané zboží v našem eshopu můžete pohodlně zaplatit platební kartou a nejen to. Díky napojení na moderní platební bránu společnosti PayU Vám můžeme nabídnout opravdu širokou škálu online platebních metod. Platba platební kartou na internetu je nejrychlejší způsob, jakým lze zaplatit za zboží a služby.

Díky platební bráně PayU můžete platit kartou vždy bez obav ze ztráty nebo zneužití citlivých dat z karty. Všechny detailní informace o online platbách PayU naleznete zde

 

Na výběr jsou tyto platební metody:
    VISA, MasterCard / Diners Club - platební karty bank
    Platba 24 - rychlý převod pro klienty České spořitelny
    ePlatby - rychlý převod pro klienty Raiffeisenbank
    Mojeplatba - rychlý převod pro klienty Komerční banky
    mPeníze - rychlý převod pro klienty mBank  
    Sberbank - rychlý převod pro klienty Sberbank  
    Fio banka - rychlý převod pro klienty Fio banky  
    GE Money Bank - rychlý převod pro klienty GE Money Bank  
    superCASH - hotovostní platby na terminálech Sazka a přepážkách České pošty
    platba poštovní poukázkou  

 

 

 

 

 

DODACÍ PODMÍNKY

 

ČESKÁ POŠTA

Zboží skladem objednané nejpozději ve 14:30 hodin bude předáno České poště k odeslání ještě tentýž den, zásilka Vám tak bude doručena již následující pracovní den.

Doručování probíhá ve všední dny mezi 8:00-16:00 hodinou, ve vybraných lokalitách až do večerních hodin v rozmezí 14:00-19:00 hodin, v Praze od 14:00-20:00 hodin.

Před doručením balíku Česká pošta zasílá informační SMS a e-mail s předpokládaným termínem doručení.

Pokud vás doručovatel nezastihneme na zadané adrese a pokus o doručení není úspěšný, balík je uložen na nejbližší ukládací poště. Informaci o uložení a možnostech vyzvednutí balíku obdržíte rovněž prostřednictvím SMS nebo e-mailu. Výzvu k vyzvednutí zásilky najdete také fyzicky ve své poštovní schránce.

Každá zásilka je vždy pojištěna na celkovou hodnotu objednávky, Vy tak ani při platbě předem nic neriskujete, a my Vám můžeme v případě problému ihned znovu poslat stejné zboží, nebo vrátit peníze.

Vždy doporučujeme při převzetí zásilky od doručovatele přepravní služby pečlivou kontrolu neporušenosti přepravního obalu. V případě, že obal je poškozený, sdělte to přímo řidiči.

Nevyhovuje Vám navrhovaný čas a způsob doručení?

Prostřednictvím nového interaktivního webového formuláře České pošty na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete jako adresát v den podání jednorázově změnit dispozice nakládání s balíkem dle svých časových možností a požadavků. Pokud jste od České pošty obdrželi SMS nebo e-mail o odeslání balíku, můžete nejpozději do půlnoci v den, kdy jste avízo obdrželi, požádat o změnu. V případě požadavku na službu Odpolední doručování, si nejprve tady ověřte, zda je ve Vaší lokalitě tato službu nabízena.

Doručovatel České pošty Vás nezastihl? Může přijít znovu!

V případě nazastižení, je možné se s Českou poštou dohodnout na opětovném doručení v jiném termínu, který vám bude lépe vyhovovat zde

Mějte přehled o cestě vašeho balíku!

Využijte službu Sledování zásilek Track&Trace na internetových stránkách České pošty. Balík je neustále monitorován od jeho podání až po dodání. Vy máte stejnou možnost!

Nevyhovuje Vám standardní doba uložení zásilky na Vaší poště?

Jako adresát si můžete jednoduše prodloužit úložní dobu na poště ze standardních 7 na 15 dnů zde

 

PPL

V den předání zásilky do PPL obdržíte ze strany PPL informativní e-mail s možností změny dispozic doručení prostřednictvím www.pplbalik.cz V den doručení Vám bude na telefonní číslo prostřednictvím SMS zaslána informace s orientačním časem doručení v rozmezí dvou hodin (např. 13-15:00). Doručení zásilek probíhá standardně v pracovních dnech od 8:00 do 18:00. Cestu zásilky je možné sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz

Vždy doporučujeme při převzetí zásilky od doručovatele přepravní služby pečlivou kontrolu neporušenosti přepravního obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dnů od převzetí zásilky. Doporučujeme také pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.

Večerní doručení

V případě zájmu si můžete zvolit Večerní doručení, které probíhá mezi 17. a 21. hodinou - seznam lokalit pro Večerní doručení naleznete zde

Doručení do sítě výdejních míst PPL ParcelShop

Nechcete-li se vázat na určitý čas doručení, balík si může vyzvednout také na vámi zvoleném výdejním místě PPL ParcelShop. Seznam výdejen a více informací naleznete na stránce www.pplparcelshop.cz

Platba platební kartou:

V momentě samotného převzetí zásilky se můžete svobodně rozhodnout, zda doběrečné zaplatíte hotově nebo platební kartou. Všichni řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem a tiskárnou.

 

 

DODACÍ LHŮTY

 

ZBOŽÍ SKLADEM

Zboží je skladem přímo v eshopu a je připravené k okamžitému odeslání. Dle zvoleného způsobu dopravy a platby Vám skladové zboží doručíme již následující pracovní den

 

Příklad označení zboží skladem

 

 

 

EXTERNÍ SKLAD

Tato informace znamená, že zboží je s největší pravděpodobností skladem u našich dodavatelů. Ve většině případů Vám toto zboží doručíme do 5 pracovních dnů, např. u doplňků Ermax a Barracuda však může být termín dodání až 14 dnů. Následně po samotném objednání zboží kontrolujeme fyzicky jeho dostupnost a informujeme Vás o předpokládáném termínu jeho naskladnění. Vyhrazujeme si právo, že může dojít k situaci, že u některého produktu dojde k jeho vyprodání a tím k prodloužení dodacího termínu, v takovém případě Vás budeme neprodleně informovat.

 


Příklad označení zboží na externím skladu

 

 

 

POČÁTEK DODACÍ LHŮTY

V případě platby na dobírku nebo platební kartou je počátek dodací lhůty okamžik vytvoření objednávky. Při všech ostatních způsobech platby je počátek dodací lhůty stanoven až na okamžik zobrazení platby na účtu prodejce.

 

ODESLÁNÍ ZBOŽÍ

V den odeslání zásilky obdrží zákazník automatický informační e-mail o způsobu odeslání, a další e-mail od přepravní společnosti s číslem zásilky pro možnost jejího sledování. Informační e-maily jsou posílány na e-mailovou adresu zadanou zákazníkem při vytváření objednávky.