Zboží 361 / 681
RP slip-on ovál Allcarbon, Kawasaki ZX 6 R 09-15
Žádné hodnocení. Kód: 37361
Tlumič výfuku (koncovka) s mezisvodem na orig. svod a držáky motocyklu. Tlumiče se dodávají ve dvou provedeních: BĚŽNÝ PROVOZ - tlumič splňuje hlukové limity a obsahuje tlumící EU vyjímatelnou vložku RACING - vhodné na okruhové ježdění a závodní použití.
Výrobce:
RP Tuning
Dostupnost: Na objednávku
RP slip-on ovál Allcarbon, Kawasaki ZX 6 R 09-15Tlumič výfuku (koncovka) s mezisvodem na orig. svod a držáky motocyklu.
Tlumiče se dodávají ve dvou provedeních:
BĚŽNÝ PROVOZ - tlumič splňuje hlukové limity a obsahuje tlumící EU vyjímatelnou vložku
RACING - vhodné na okruhové ježdění a závodní použití. Tlumič splňuje hlukové limity pro třídu Supersport a Superstock. Do tlumičů je možné namontovat vyjímatelnou tlumící vložku splňující hlukový limit 100 dBa. Duralová konzole je nedílnou součásí výfuku.
V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem. Výkonový graf, technické informace a způsoby naladění vám poskytneme osobně nebo emailem.
Tlumič pro racing použití jsme vyvíjeli ve spolupráci s Janem Halbichem pro třídu Supersport a Superstock.
řada Evolution Style
Standardně vyráběné výfuky moderního tvaru pro běžné použití vyvinuty pro daný typ motocyklu. V každém tlumiči je vyjímatelná tlumící vložka (tzv. DB killer splňující hlukové EU normy.
Základním materiálem používaným pro výrobu výfukových svodů, tlumičů a příslušenství je nerez ocel určená pro výfukové systémy. Dalším používaným materiálem je především titan, dural a karbon. Tlumících náplní je používáno několik druhů dle stupně zatížení (závodní použití, běžný provoz, 2T, 4T).
Svařování výfukových dílů se provádí nejmodernějšími metodami (plasma, TIG). Pomocné konzole a objímky jsou páleny laserovým paprskem a příruby výfuku se vyrábí na CNC frézách. Tlumiče výfuku jsou konstruovány tak, aby opticky ladili s designem motocyklu a daly se co nejjednodušším způsobem namontovat na originální svody a držáky.
Každý výfuk RP se dodává jako kompletní montážní set včetně příslušenství a uživatelského návodu. Samozřejmostí je veškerý záruční a pozáruční servis s možností oprav nebo výměny jednotlivých částí výfuku!
Výfuky RP je možné zakoupit, namontovat a případně i naladit přímo výrobcem – pro více informací o této možnosti nás prosíme kontaktujte.
Poznatky získané při nejvyšším zatížení v motocyklových závodech se převádí do výroby standardních výfukových systémů. Než se dostane hotový výrobek k zákazníkovi prochází následujícím procesem:
Na nový model motocyklu se nejprve vyrobí první zkušební tlumič, nebo kompletní systém.
Následuje změření výkonu sériového výfuku a porovnání s vyrobenými prototypy.
Po základním změření se pomocí lambda sondy zkoumá nastavení palivové mapy a nutnost případného doladění.
V případě nutnosti se upravuje palivová mapa v originální řídící jednotce nebo za pomocí Powercomanderu.
U výfuků pro závodní použití, kde se vyžaduje především maximální nárůst výkonu a kroutícího momentu je ladění nutností. Pro tyto účely se provádí kompletní sladění za pomocí plně laditelných řídících jednotek.
Poté se s výfukem najezdí potřebné kilometry a zkoumá se, jaký vliv má výfuk na celkový průběh výkonu a také vliv například na odpojení výfukové přívěry, lambda sondy a katalizátoru (pro závodní účely).
Pokud výfuk nevykazuje negativní vliv na jízdu, výkon a životnost, tak je vyrobena potřebná dokumentace a přípravky a výfuk je zařazen do výrobního programu.
Tlumiče se dodávají ve dvou provedeních:
BĚŽNÝ PROVOZ - tlumič splňuje hlukové limity a obsahuje tlumící EU vyjímatelnou vložku
RACING - vhodné na okruhové ježdění a závodní použití. Tlumič splňuje hlukové limity pro třídu Supersport a Superstock. Do tlumičů je možné namontovat vyjímatelnou tlumící vložku splňující hlukový limit 100 dBa. Duralová konzole je nedílnou součásí výfuku.
V dodávce je kompletní montážní set s veškerým příslušenstvím a montážním návodem. Výkonový graf, technické informace a způsoby naladění vám poskytneme osobně nebo emailem.
Tlumič pro racing použití jsme vyvíjeli ve spolupráci s Janem Halbichem pro třídu Supersport a Superstock.
řada Evolution Style
Standardně vyráběné výfuky moderního tvaru pro běžné použití vyvinuty pro daný typ motocyklu. V každém tlumiči je vyjímatelná tlumící vložka (tzv. DB killer splňující hlukové EU normy.
Ryze česká Firma RP Motosport Exhaust Tuning pana Roberta Pokorného s patnáctiletou zkušeností ve vývoji a výrobě výfuků pro motocykly nabízí zákazníkům kvalitní výrobky vyvíjené ve spolupráci s předními českými závodníky a ladiči.
Základním materiálem používaným pro výrobu výfukových svodů, tlumičů a příslušenství je nerez ocel určená pro výfukové systémy. Dalším používaným materiálem je především titan, dural a karbon. Tlumících náplní je používáno několik druhů dle stupně zatížení (závodní použití, běžný provoz, 2T, 4T).
Svařování výfukových dílů se provádí nejmodernějšími metodami (plasma, TIG). Pomocné konzole a objímky jsou páleny laserovým paprskem a příruby výfuku se vyrábí na CNC frézách. Tlumiče výfuku jsou konstruovány tak, aby opticky ladili s designem motocyklu a daly se co nejjednodušším způsobem namontovat na originální svody a držáky.
Každý výfuk RP se dodává jako kompletní montážní set včetně příslušenství a uživatelského návodu. Samozřejmostí je veškerý záruční a pozáruční servis s možností oprav nebo výměny jednotlivých částí výfuku!
Výfuky RP je možné zakoupit, namontovat a případně i naladit přímo výrobcem – pro více informací o této možnosti nás prosíme kontaktujte.
Poznatky získané při nejvyšším zatížení v motocyklových závodech se převádí do výroby standardních výfukových systémů. Než se dostane hotový výrobek k zákazníkovi prochází následujícím procesem:
Na nový model motocyklu se nejprve vyrobí první zkušební tlumič, nebo kompletní systém.
Následuje změření výkonu sériového výfuku a porovnání s vyrobenými prototypy.
Po základním změření se pomocí lambda sondy zkoumá nastavení palivové mapy a nutnost případného doladění.
V případě nutnosti se upravuje palivová mapa v originální řídící jednotce nebo za pomocí Powercomanderu.
U výfuků pro závodní použití, kde se vyžaduje především maximální nárůst výkonu a kroutícího momentu je ladění nutností. Pro tyto účely se provádí kompletní sladění za pomocí plně laditelných řídících jednotek.
Poté se s výfukem najezdí potřebné kilometry a zkoumá se, jaký vliv má výfuk na celkový průběh výkonu a také vliv například na odpojení výfukové přívěry, lambda sondy a katalizátoru (pro závodní účely).
Pokud výfuk nevykazuje negativní vliv na jízdu, výkon a životnost, tak je vyrobena potřebná dokumentace a přípravky a výfuk je zařazen do výrobního programu.
Specifikace
KAWASAKI výběr modelu | ZX 6 R 09-13 |
Podobné zboží
Hodnocení
Barracuda sada páček brzda, spojka - Kawasaki Z1000 2007-2009
Kód:
42729
Barracuda Moto
1-3 týdny
Pár nastavitelných páček, kloub proti zlomení, černé provedení, možnost vyměnitelných barevných koncovek.
Ermax zadní blatník s krytem řetězu - Kawasaki Z300 2015
Kód:
44773
Ermax
Vyrobeno ve Francii
Záruka kompatibility
obvykle 2 týdny
Značkový zadní blatník s krytem řetězu, dodává se bez barvy nebo lakovaný do orig. barev motocyklu.
Barracuda nastavitelný držák SPZ - Kawasaki Z1000 2014-2015
Kód:
42734
Barracuda Moto
1-3 týdny
Kvalitní držák registrační značky, nastavitelný sklon, antivibrační úprava, příprava pro montáž příslušenství.
Barracuda sada páček brzda, spojka - Kawasaki Z1000 2014-2015
Kód:
42736
Barracuda Moto
1-3 týdny
Pár nastavitelných páček, kloub proti zlomení, černé provedení, možnost vyměnitelných barevných koncovek.
Ermax podsedlový plast - Kawasaki Z300 2015
Kód:
44774
Ermax
Vyrobeno ve Francii
Záruka kompatibility
obvykle 2 týdny
Kvalitní značkový podsedlový plast, dodává se bez barvy nebo lakovaný do originálních barev motocyklu.
Napište komentář nebo hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.
Zboží 361 / 681